Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, May 19, 2007

[Article + Images] 林峰面壁降慾火 -- 19/5/2007

本報記者/台北報導

 
相隔兩年,有「古天樂接班人」之稱的 TVB港星林峰,昨天專程來台為 TVBS-G九點檔大戲《布衣神相》宣傳,為了與他劇中的「神醫」角色相稱,最近因房屋廣告聲名大躁的莎莎,特別扮成俏護士的模樣,手持「巨無霸」針筒,替林峰「注射」,不過,林峰一點也不害怕,笑稱,「我從小就不怕打針,還很喜歡打針那種麻麻的感覺,連我也覺得自己有點變態呢!」

 
距離兩年前來台為《大唐雙龍傳》宣傳,林峰昨天現身明顯消瘦許多,他透露,拍攝《布》劇時,正值炎炎夏日,不但要戴頭套、還要穿著密不透氣的古裝,加上控制攝取清淡飲食,所以從開拍到殺青,體重整整減了 14公斤 ,他打趣說:「要減肥,拍古裝戲準沒錯。」

 
林峰在《布》劇中,扮演亦正亦邪的神醫賴藥兒,劇裡的他,因為遺傳「早衰症」,所以得戴上一頭白髮,為了不在鏡頭前穿幫,他必須把自己的真髮也染成白色,過程之複雜,讓他叫苦連天;不過,記者會現場,來了一位俏護士,準備一支史上無敵大的針筒,要來替林峰治「早衰症」。

 
莎莎透露,對陽光男特別的有興趣,皮膚黑到會發亮的林峰正好吻合擇偶條件,而八年沒交女友的林 ?,這麼久沒談戀愛,連身邊朋友都怕他變「 GAY」,正值方氣方剛的青年期,如何解決生理需求,林峰笑稱,「男生總是有辦法的,要不就回家面壁囉 !」談及擇偶像件,林 ?對台灣女孩特別有好感,他喜歡長相甜美、不要太聰明、頭髮綁馬尾的女孩,所有條件莎莎無一不完全符合,林 ?也不諱言表示,「莎莎不錯!」為兩人的交往之路預留伏筆。

 
由於林峰是廈門人,可說是少數會講台語的港星,昨天他在記者會上,與莎莎互教台語歇後語,沒想到,在台灣土生土長的莎莎,講起台語竟比香港人還不輪轉,當場被主持人吐槽,打趣的說,「莎莎妳好像比較像港星耶。」

  TVBS-G七點檔大戲《布衣神相》,將於下週二( 5/29)起,每週一至週五晚間七點播出。

莎莎“巨无霸”针筒治病 林峰无惧直呼爽

林峰到台觅女友,煞到俏护士莎莎!相隔两年,有“古天乐接班人”之称的TVB港星林峰16日专程来台为TVBS-G九点档大戏《布衣神相》宣传,为了与他剧中的“神医”角色相称,最近因房屋广告声名大躁的莎莎,特别扮成俏护士的模样,手持“巨无霸”针筒,替林峰“注射”,不过,林峰一点也不害怕,笑称,“我从小就不怕打针,还很喜欢打针那种麻麻的感觉,连我也觉得自己有点变态呢!”

距离两年前来台为《大唐双龙传》宣传,林峰现身TVBS--G九点最新港剧《布衣神相》记者会上,身型明显消瘦许多,他透露,拍摄《布》剧时,正值炎炎夏日,不但要戴头套、还要穿着密不透气的古装,加上控制摄取清淡饮食,所以从开拍到杀青,体重整整减了14公斤,他打趣的说,“要减肥,拍古装戏准没错。”

林峰在《布》剧中,扮演亦正亦邪的神医赖药儿,剧里的他,因为遗传“早衰症”,所以得戴上一头白发,为了不在镜头前穿帮,他必须把自己的真发也染成白色,过程之复杂,让他叫苦连天。不过,记者会现场,来了一位俏护士,准备一支史上无敌大的针筒,要来替林峰治“早衰症”。原以为林峰会被莎莎手中的巨无霸针筒吓一跳,没想到,林峰竟然表示,“我从小到大都不怕打针,反而很喜欢打针,我特别喜欢打针那种麻麻的感觉,感觉很爽,连我都觉得很变态”,有趣的是,林峰与莎莎这一对“神医与护士”的组合,一个是八年没交女友的纯情男、一个是分手的失恋女,两人当场被送作堆。

























[Function + News] 蒙面超人MV + 跟著「秦始皇」出巡 逛史博館秦俑展 -- 19/5/2007



兵馬俑在台北展出,也讓多年前在港劇中飾演秦始皇的港星林峰,趁著來台空檔,參觀秦俑展。究竟戲劇中的秦始皇看秦俑,會激盪出什麼火花?來看以下報導。

5年前的古裝強檔大戲,尋秦記,除了在當年掀起收視熱潮,也捧紅當時飾演秦始皇的港星,林峰。劇情口白:「從今以後,寡人要大秦的天下,永存萬世,歲歲不休。」

趁著來台宣傳的空檔,林峰也走了趟正在台北歷史博物館舉辦的秦代兵馬俑展,仔細端詳,再加上館方人員鉅細靡遺地講解,也讓演活古代秦帝國,最有權利人物的林峰,心中出現莫名感動。

港星林峰:「這次有幸看到彩繪兵馬俑,而且是近距離看,因為我知道,在西安都是遠距離看,很少可以近距離。」

開玩笑說,參觀之行,變成巡視,校閱麾下兵馬的林峰,也在看完戰馬車後,回憶起拍片時在草原坐馬車奔馳的糗事。林峰「你現在看我下身,我頭是不動,但是我的下身是這樣(晃動),呵呵呵。」

趁著兵馬俑在台北,跟著劇中秦始皇的腳步,走一趟展覽,感受古代中國精緻的文化。



[* Cool Images] 電台外零星照 + The Drive Of Life Filming Scenes Images -- 19/5/2007









[Article + Images] 林峰姦情被揭萬眾矚目 -- 19/5/2007



林 峯 被 罰 行 石 卵 路 , 初 時 竟 不 願 孭 起 陳 法 拉 。





「 細 契 」 關 菊 英 昨 日 被 罰 浸 豬 籠 , 「 兒 子 」 黎 諾 懿 親 手 「 行 刑 」 。


《 溏 心 風 暴 》 演 員 昨 日 舉 行 「 家 事 法 庭 」 , 「 公 審 」 劇 中 演 員 , 細 契 關 菊 英 慘 被 浸 豬 籠 ! 另 外 , 鍾 嘉 欣 發 現 林 峯 有 第 三 者 那 一 集 的 收 視 率 , 原 來 比 大 契 歸 天 那 一 集 更 勝 一 籌 !

《 溏 心 風 暴 》 劇 情 高 潮 迭 起 , 萬 眾 期 待 的 「 大 契 歸 天 」 ( 周 三 ) , 最 高 收 視 達 36 點 , 不 過 , 鍾 嘉 欣 ( Linda ) 發 現 林 峯 有 第 三 者 那 一 集 ( 周 四 ) , 最 高 收 視 竟 達 39 點 , 可 算 掀 起 另 一 高 潮 。 李 司 棋 對 此 不 覺 失 望 , 她 說 : 「 咁 咪 仲 好 , 有 推 動 力 嘛 ! 之 後 細 契 返 唐 家 仲 好 睇 ! ( 覺 得 套 劇 邊 個 最 乞 人 憎 ? ) 唔 係 細 契 , 係 親 家 ( 梁 舜 燕 飾 ) 嗰 一 家 ! 之 後 佢 哋 仲 入 住 唐 家 , 好 大 鑊 ! 」

至 於 此 劇 是 否 算 是 李 司 棋 的 代 表 作 呢 ? 她 說 : 「 初 期 啲 人 問 我 , 我 覺 得 言 之 過 早 , 依 家 『 埋 咗 單 』 , 我 可 以 話 呢 套 係 我 嘅 得 意 作 品 。 」 期 間 有 位 師 奶 fans 不 停 叫 李 司 棋 , 司 棋 上 前 打 招 呼 時 , 她 竟 哭 着 說 : 「 唔 好 死 呀 ! 司 棋 姐 你 唔 好 死 呀 ! 」

細 契 浸 豬 籠

對 於 與 鍾 嘉 欣 的 感 情 線 又 起 高 潮 , 林 峯 說 : 「 套 劇 嘅 感 情 線 寫 得 好 細 膩 , 都 預 咗 出 街 畀 人 鬧 , 所 以 會 少 啲 出 街 ! ( 蒙 嘉 慧 畀 人 勁 鬧 喎 ! ) 所 以 佢 今 日 唔 見 人 啦 ! 其 實 阿 Mo ( 陳 豪 ) 都 應 該 受 審 , 人 哋 有 男 朋 友 , 你 成 日 黐 埋 去 做 乜 ! 不 過 今 次 有 啲 失 望 , 就 係 冇 得 同 大 、 細 契 合 作 ! 」

關 菊 英 、 黃 宗 澤 ( Bosco ) 、 林 峯 等 昨 日 齊 齊 入 「 犯 人 欄 」 受 審 , 關 菊 英 被 罰 浸 豬 籠 , 林 峯 、 Bosco 先 後 被 罰 行 石 卵 路 及 吃 wasabi 三 文 治 , 而 林 峯 行 石 卵 路 時 , 眾 人 要 他 孭 陳 法 拉 , 他 居 然 說 : 「 可 唔 可 以 孭 黎 諾 懿 呀 ! 」 事 後 他 解 釋 : 「 冇 嘢 ! 只 不 過 男 仔 孭 女 仔 太 容 易 嘛 ! 」

剛 從 泰 國 拍 《 珠 光 寶 氣 》 返 港 的 Bosco , 對 於 有 報 道 指 陳 豪 與 蔡 少 芬 「 山 洞 幽 會 」 , 他 說 : 「 嗰 日 本 來 我 會 去 , 但 我 去 咗 做 spa ! ( 你 畀 機 會 人 哋 ? ) 唔 係 , 嗰 度 係 養 燕 子 嘅 , 我 深 信 佢 哋 唔 係 嗰 回 事 ! 」





[Plot Summary + Article] Hearts Of Greed Ep. 32-36 + 蒙嘉慧撬牆腳 網民喊打 -- 19/5/2007

(05月22日) 第32集

因為程母之死,令亮得以與心復合;待亮情緒平復睡著之際,心主動致電給安,說出與亮復合之事。安整理心情,更繼續與Cherry約會。凌波私下約會琴,因他幫助女友而欠下廿萬高利貸,欲請琴協助但遭拒絕。亮努力補償心,但事實上,心察覺自己其實尚未原諒亮,而她碰見安拍拖,竟亦產生醋意。琴說出收到消息因凌波欠債,欲綁架佳勒索。佳盛怒下趕凌波離開唐家。另一邊廂,機師David向霞求婚,霞答應。霞將事以電郵告訴亮,引起心聯想起前事,要亮說出外遇對象;亮拒絕說出,心認為亮視該女子更重要,提出分手。

(05月23日) 第33集

霞終讓心得悉一切,傷心的心發短訊通知與亮正式分手。在德請教律師,發現欲分得大筆遺產,琴需與佳註冊二年或以上;歡從母親電話中,得悉有男子對琴情話綿綿。琴向在德求助;在德反認為這是好機會,於是二人合謀,令歡認為只要佳肯與母親結婚,一切風波便會平息。於是歡向佳提議,趁他們夫妻外遊之際,私下在外國註冊還琴一個名分;佳覺得主意不錯,於是在瑞典正式與琴註冊。時間不知不覺已流逝,心發覺,雖二人分手好一段日子,但亮仍會想駕車到她家樓下。心畢業,眾好友與她拍照留念之際,亮亦帶著鮮花出現。


(05月24日) 第34集

唐家過了兩年風平浪的日子後,佳再度中風入院。琴更借此事,向眾人公開她與佳早在兩年前已註冊一事。德與琴與著名律師戴建熹達成協議,得其支持準備奪取唐家家產。琴帶同德與波與卓家眾人到唐記,琴宣布聘請了德成為唐記總經理,卓家亦將到唐記工作。佳接到消息氣急敗壞趕回唐記,勉強將事件壓下。安與莉請私家偵探調查琴,拍得她與德一起之證據,佳老淚縱橫。安與莉與琴傾談離婚事宜,席上莉忍不住破口大罵,成為了琴控告莉毀謗的證據。安找尚於實習期的心幫忙,心主動致電請教亮;亮雖身在美國,二話不說趕回港協助心。

(05月25日) 第35集

要面對曾連敗亮四次的熹,心發現自己膽怯不已;幸得亮出協助與不斷替她打氣下,奇蹟地心戰勝了熹。佳終於琴到律師樓辦理分居手續,琴欲要一半以上家產,佳聽後氣得昏倒。琴再次出招,帶同德等到唐記關舖查賬;佳只好帶著疲乏的身軀阻止琴胡來。心情底落的佳,終於接到一個好消息,就是文麗再次懷孕。琴約眾家人在唐家談評,卻趁機與德夜訪佳;琴出現唐家之際,竟帶來了卓家眾人。琴更宣稱將讓卓家眾人入住唐家大宅,令唐家眾人亂作一團。安幾番努力下,終令家人冷靜下來,但卓家入住之事似乎無可避免;佳突然出現! 
 

(05月28日) 第36集

佳再入院,琴偕波等前來探望,更主動說出將收回離婚之言。心欲替一名弱智人士辯護,亮阻止無效,只好努力協助她。二人分別後,心聽到有房車與的士相撞的交通意外,擔心傷者是亮,心趕到現場,但原來亮亦擔心坐的士的心有意外,亦隨後趕至。琴發現佳更改遺囑,將財產分予子女,不禁大怒。德主動請教律師熹,熹教琴以妻子身分將佳轉院,子女反對時便報警,此計可令外間誤會眾子女禁錮佳。亮苦思下想出向心道歉之法;心回家,竟遇上明霞主動出現,心終原諒好朋友。亮的壞習慣令他遇上嚴重車禍,身受重傷的他,竟拖著殘破的身軀到電話亭致電給心……

蒙嘉慧撬牆腳 網民喊打

《 溏 心 風 暴 》 踏 入 倒 數 階 段 , 大 契 、 大 鮑 相 繼 過 身 , 唐 家 的 爭 產 好 戲 正 式 登 場 。 猶 記 得 第 一 集 頭 五 分 鐘 得 得 地 拿 著 鮑 魚 去 找 細 契 , 望 與 她 庭 外 和 解 , 被 大 罵 野 種 的 一 幕 , 相 信 會 是 往 後 爭 產 戲 份 的 重 頭 戲 。 但 我 最 想 知 道 的 , 是 為 何 常 常 聳 頭 聳 肩 、 真 的 活 像 「 低 低 哋 」 的 得 得 哋 , 能 在 末 段 爭 產 戲 份 搖 身 一 變 , 成 為 淡 淡 定 定 的 話 事 人 , 以 唐 家 長 子 身 份 走 出 來 與 細 契 談 判 , 箇 中 的 蛻 變 實 在 耐 人 尋 味 !

《 溏 》 劇 那 種 久 違 了 的 倒 叙 拍 攝 手 法 , 真 的 很 有 90 年 代 經 典 長 劇 《 大 家 族 》 或 《 巨 人 》 的 影 子 ; 留 心 一 看 , 原 來 此 劇 的 監 製 正 是 當 年 台 慶 劇 的 御 用 監 製 劉 家 豪 , 難 怪 劇 集 有 種 似 曾 相 識 的 感 覺 , 唯 獨 欠 缺 了 當 年 台 慶 劇 御 用 男 主 角 萬 梓 良 。 不 得 不 讚 一 讚 陳 豪 的 演 技 , 他 這 次 脫 胎 換 骨 的 演 出 , 雖 然 真 的 浮 誇 了 點 , 但 成 功 令 人 忘 記 了 他 一 貫 的 型 男 形 象 , 加 上 他 在 劇 中 的 老 套 造 型 、傻 呼 呼 的 說 話 語 氣 及 表 情 , 演 活 了 天 真 又 癡 情 的 得 得 哋 。 還 有 他 那 個 「 你 阿 媽 搵 你 , 你 阿 爸 搵 你 … … 」 的 手 機 鈴 聲 , 配 合 得 得 哋 的 人 物 性 格 簡 直 相 得 益 彰 ; 難 怪 此 鬼 馬 鈴 聲 與 細 契 主 唱 的 主 題 曲 《 講 不 出 聲 》 均 成 為 近 期 城 中 最 熱 之 選 。

監 製 還 特 意 找 來 另 一 位 人 氣 小 生 林 峯 客 串 演 出 得 得 哋 的 情 敵 一 角 , 陳 豪 的 傻 頭 傻 腦 與 林 峯 的 文 質 彬 彬 形 成 強 烈 對 比 ; 一 向 演 慣 正 氣 陽 光 男 孩 的 林 峯 , 這 次 突 破 演 出 一 腳 踏 兩 船 的 花 弗 靚 仔 律 師 , 最 後 還 要 死 於 非 命 。 當 然 , 女 fans 最 妒 忌 的 是 獲 兩 男 力 爭 的 常 在 心 。 雖 然 此 劇 的 焦 點 落 在 一 眾 老 戲 骨 身 上 , 但 在 年 輕 一 輩 中 , 可 說 是 群 星 拱 照 鍾 嘉 欣 !

Wednesday, May 16, 2007

[** Cool Magazine Scans + Articles] 車人一句 : 深藏不露 林峰 × Mercedes-Benz E63 AMG -- 16/5/2007



很 多 剛 剛 紮 起 的 男 artist 都 愛 擺 款 , 搵 到 少 少 錢 就 即 刻 換 車 兼 換 女 , 結 果 惹 來 負 面 報 道 。 林 都 愛 擺 款 , 擺 的 是 低 調 款 , 懶 理 人 家 充 大 頭 鬼 , 自 己 明 明 出 身 富 貴 , 有 個 被 稱 為 「 廈 門 李 嘉 誠 」 的 地 產 商 老 豆 , 但 卻 成 日 話 好 窮 冇 錢 。
平 治 E63 AMG 與 林 有 一 個 最 大 共 通 點 , 就 是 外 表 低 調 、 背 後 猛 料 , 單 從 外 表 根 本 估 唔 到 佢 比 普 通 E-Class 貴 近 2 倍 , 馬 力 有 成 5 百 幾 匹 。 有 時 有 料 是 不 需 要 刻 意 說 給 人 知 的 , 唔 通 我 學 過 如 來 神 掌 又 話 你 知 咩 ?

在 訪 問 林 前 我 做 了 不 少 有 關 他 的 資 料 搜 集 , 除 了 文 字 上 的 , 更 向 身 邊 的 人 問 意 見 , 套 料 後 卻 被 多 人 要 求 我 問 林 在 《 溏 心 風 暴 》 內 的 結 局 係 點 ? 係 咪 車 禍 死 ? 大 佬 呀 ! 我 做 《 車 人 一 句 》 訪 問 , 只 係 講 車 咋 , 咩 八 卦 新 聞 唔 問 得 唔 得 呀 ? 結 果 我 還 是 問 了 , 而 且 因 為 這 個 話 題 , 知 道 原 來 現 實 中 要 林 炒 車 都 幾 難 , 更 何 況 炒 到 死 人 。

E63 繼 續 瘋 狂

自 從 AMG 在 99 年 正 式 收 歸 平 治 門 下 後 , 新 車 推 出 的 速 度 不 單 止 快 , 性 能 表 現 一 部 比 一 部 瘋 狂 , 就 以 E63 為 例 , 用 上 全 新 的 車 頭 造 型 , 車 尾 加 上 小 尾 翼 及 4 出 式 尾 喉 , 有 不 怒 而 威 的 感 覺 。 馬 力 方 面 , 則 由 facelift 前 頂 級 E55 的 476 匹 加 到 514 匹 , 加 速 力 更 驚 人 , 一 般 超 級 跑 車 都 未 必 係 佢 對 手 。

不 再 依 賴 Supercharger , 只 加 大 容 積 便 可 有 達 514 匹 的 馬 力 , 難 怪 林 話 香 港 完 全 用 唔 。

前 座 除 有 電 動 及 承 托 力 調 校 外 , 用 料 更 是 夾 雜 真 皮 與 皮 , 增 加 對 肩 部 磨 擦 力 。 林 亦 覺 得 它 的 表 現 全 面 , 而 且 很 容 易 便 調 校 到 最 好 的 坐 姿 。

要 制 停 超 強 的 高 速 , 新 款 18 吋 輪 圈 內 是 巨 型 6 pot 卡 鉗 及 鑽 孔 透 氣 碟 。 林 沒 有 說 它 的 表 現 如 何 , 只 說 外 表 好 嚇 人 , 一 望 就 知 是 辣 車 。

遠 望 與 普 通 E-Class 的 分 別 不 大 , 但 只 要 留 心 一 點 便 發 現 加 有 尾 翼 及 4 出 式 排 氣 喉 。 林 覺 得 4 出 式 排 氣 喉 最 吸 引 , 外 表 靚 之 餘 又 不 會 嘈 吵 。


畏 高 又 怕 速 度

十 個 有 九 個 駕 駛 者 都 鍾 意 速 度 感 , 很 難 想 像 林 是 第 十 個 。 「 我 唔 得 ! 一 開 快 已 經 令 我 怕 怕 , 覺 得 好 冇 安 全 感 , 唔 知 係 咪 同 我 畏 高 有 關 ? 」 我 信 林 講 , 因 為 多 年 前 我 在 觀 塘 繞 道 遇 上 他 , 那 時 我 正 開 一 部 新 車 在 快 線 , 而 另 外 兩 名 同 事 在 中 線 的 公 司 車 上 , 正 想 舉 機 拍 攝 時 , 卻 被 中 線 林 的 車 擋 , 當 時 他 約 只 行 70km/h , 及 後 他 更 愈 行 愈 慢 。 「 我 本 身 已 經 慢 啦 ! 仲 要 無 啦 啦 有 人 舉 機 影 相 , 我 以 為 係 狗 仔 隊 嘛 ! 所 以 咪 再 慢 。 其 實 我 覺 得 我 呢 行 人 , 可 能 有 幻 想 被 迫 害 病 , 我 家 車 可 能 有 一 半 時 間 望 倒 後 鏡 , 睇 有 冇 人 跟 蹤 ! 」 似 乎 狗 仔 隊 對 林 的 駕 駛 都 會 構 成 一 定 影 響 。 「 試 過 有 一 次 同 撈 家 ( 羅 嘉 良 ) 去 食 飯 , 被 狗 仔 隊 狂 追 , 佢 車 險 象 環 生 , 次 我 差 撞 呀 ! 結 果 我 咪 又 再 慢 行 , 安 全 至 上 。 」 狗 仔 隊 無 疑 偶 有 危 險 舉 動 , 既 然 林 不 會 逃 避 , 又 何 需 成 日 望 倒 後 鏡 , 倒 不 如 集 中 精 神 望 前 方 開 車 。

同 樣 地 , 林 試 開 514 匹 的 E63 時 仍 是 一 派 悠 然 自 得 , 根 本 冇 打 算 開 快 , 找 他 試 辣 車 , 原 來 錯 晒 ! 要 試 出 E63 狂 野 一 面 , 還 是 由 筆 者 補 上 。 之 前 試 過 的 E55 原 地 起 步 也 可 burn 胎 已 印 象 深 刻 , 今 次 E63 的 大 容 積 引 擎 則 是 天 生 的 高 速 狂 , 100km/h 打 後 的 中 尾 段 加 速 才 是 戲 肉 所 在 , 速 度 指 針 全 沒 有 阻 力 似 的 直 線 上 升 。 此 外 , 它 的 波 箱 緊 密 , 令 引 擎 基 本 上 全 時 間 都 是 發 力 區 , 以 香 港 的 交 通 情 況 , 你 只 會 因 沒 有 直 路 狂 奔 而 掃 興 , 不 會 因 乏 力 而 沮 喪 。 林 怕 被 狗 仔 隊 跟 , 以 E63 的 加 速 力 便 沒 有 這 事 了 , 怕 只 怕 林 不 夠 膽 開 快 吧 !



6 年 冇 換 車

林 是 無 線 近 年 力 捧 的 四 大 小 生 之 一 , 差 不 多 每 個 月 都 有 他 的 劇 集 上 。 人 紅 了 , 有 沒 有 打 算 換 車 ? 「 冇 錢 呀 ! 邊 有 咁 多 錢 呀 ? 我 家 部 車 行 得 走 得 , 而 且 我 只 當 佢 係 代 步 工 具 , 有 得 用 就 算 。 」 林 口 中 的 代 步 工 具 是 1 部 上 代 的 平 治 SLK ( 易 手 價 約 $180,000 ) , 不 實 用 到 連 在 場 的 經 理 人 也 要 求 他 換 車 。 對 汽 車 看 似 沒 有 要 求 , 為 何 當 日 又 要 買 部 實 用 不 足 型 格 卻 十 足 的 SLK ? 「 其 實 呢 部 係 我 第 1 部 車 , 我 原 本 想 買 部 日 本 車 就 算 , 但 屋 企 人 話 一 係 唔 好 買 , 一 買 就 要 買 歐 洲 車 ! 話 安 全 喎 ! 而 揀 SLK 就 因 為 我 鍾 意 佢 夠 細 易 泊 位 , 加 上 當 時 識 人 買 , 平 少 少 。 」 一 讀 完 藝 員 訓 練 班 出 來 便 考 車 牌 , 然 後 再 買 一 部 新 SLK 「 代 步 」 , 實 在 羨 慕 死 人 , 當 年 更 有 很 多 報 道 話 林 係 二 世 祖 唔 憂 米 , 又 係 , 幾 千 蚊 一 個 月 人 工 點 供 ?

雖 然 以 前 被 人 叫 二 世 祖 , 但 林 一 於 少 理 , 只 做 自 己 的 事 , 今 天 的 車 仍 是 6 年 前 的 那 部 。 「 我 有 好 多 時 要 上 大 陸 拍 劇 , 其 實 部 車 我 諗 已 經 有 幾 年 冇 開 過 個 篷 , 都 唔 知 仲 開 唔 開 到 , 我 初 初 買 時 都 會 開 , 但 漸 漸 發 覺 開 篷 好 招 搖 ! 而 且 我 成 日 要 行 隧 道 , 點 開 住 個 篷 呀 ? 成 面 都 係 塵 呀 ! 」 我 對 他 說 : 「 你 家 都 已 經 出 道 多 年 , 而 且 都 叫 做 有 成 績 , 換 部 E63 都 唔 係 好 過 分 ? 」 林 都 係 句 : 「 冇 錢 ! 」 唔 知 係 咪 我 訪 問 當 日 衣 衫 襤 褸 , 佢 以 為 我 會 問 佢 借 錢 , 點 解 成 日 強 調 冇 錢 ?

其 實 我 覺 得 , 要 是 刻 意 地 扮 窮 、 扮 低 調 是 很 辛 苦 的 , 林 口 中 的 冇 錢 , 只 是 想 表 明 自 己 不 需 靠 屋 企 , 要 靠 自 己 打 拚 回 來 才 有 成 功 感 , 這 刻 真 想 對 林 說 , 與 其 把 自 己 想 要 的 、 想 講 的 也 克 制 住 , 倒 不 如 大 大 方 方 做 回 自 己 。 如 果 換 車 可 以 完 全 擺 脫 富 貴 屋 企 的 包 袱 , 你 又 願 意 換 部 日 本 房 車 嗎 ?



Mercedes-Benz E63 AMG Spec.
引 擎 : 6,208c.c. V8
馬 力 : 514ps/6,800rpm
扭 力 : 630Nm/5,200rpm
傳 動 : 7 前 速 自 動 波
0-100km/h : 4.5 秒
車 價 : $1,409,000
查 詢 : 2594 8128
( Mercedes-Benz Performance Studio )

初 代 SLK 是 林 第 1 部 車 , 亦 是 現 行 的 座 駕 , 用 足 6 年 未 諗 過 換 。 你 話 佢 係 殘 車 ? 係 有 點 殘 , 不 過 你 見 唔 到 佢 個 車 牌 咋 ! 牌 價 分 分 鐘 貴 過 部 車 !

我 一 定 要 林 諗 一 部 想 換 的 車 , 本 以 為 是 拉 利 林 寶 一 類 supercar , 點 知 係 實 用 型 的 Audi Q7 。

林 試 車 時 開 得 不 快 , 問 他 E63 的 快 車 表 現 是 多 餘 , 反 而 他 對 車 廂 的 舒 適 性 有 好 評 : 「 最 正 係 架 車 咁 辣 , 但 車 廂 竟 然 豪 華 又 舒 適 , 我 雖 然 開 得 唔 快 , 試 唔 到 佢 真 正 威 力 , 但 佢 慢 車 時 又 同 普 通 房 車 一 樣 , 易 到 不 得 了 , 只 係 油 門 比 較 敏 感 , 只 要 稍 為 適 應 就 得 。 」

處 境 相 似   效 果 不 同

林 是 圈 中 出 名 的 有 錢 仔 , 而 且 又 係 剛 剛 走 紅 , 但 真 係 估 唔 到 佢 低 調 又 慳 家 。 其 實 娛 樂 圈 中 什 麼 人 也 有 , 同 林 處 境 相 似 的 人 , 卻 選 擇 以 不 同 的 車 來 表 達 自 己 。

有 錢 唔 紅 拉 利

Juno 出 道 多 年 都 未 彈 起 , 不 過 佢 老 豆 同 林 老 豆 一 樣 有 米 , 有 人 照 就 唔 同 , 05 年 先 考 到 車 牌 , 老 豆 就 即 刻 送 部 拉 利 430 , 最 近 仲 買 多 部 599 , 正 牌 二 世 祖 生 活 。 不 過 如 果 我 老 豆 有 錢 , 我 都 會 咁 做 。

冇 錢 彈 起 大 花 筒

話 題 之 王 吳 卓 羲 以 前 只 係 cheap cheap 舞 蹈 藝 員 , 但 被 無 線 力 捧 後 , 現 時 當 紅 程 度 同 林 不 相 伯 仲 , 不 過 使 錢 方 法 就 大 大 不 同 。 先 是 出 道 冇 耐 已 經 戴 名 表 , 然 後 再 買 部 新 車 價 成 70 萬 的 Audi Allroad , 仲 未 算 喎 , 去 年 再 買 多 部 Fairlady Z33 女 , 勁 !

补充一个:

娛樂便姨 : 吳卓羲未見底

無 情 情 食 死 貓 捲 入 球 場 爆 粗 衝 突 , 便 姨 都 戥 吳 卓 羲 慘 , 不 過 話 分 兩 頭 , 吳 生 麻 甩 眼 中 , 形 象 有 幾 好 , 便 姨 亦 都 無 謂 講 , 好 在 吳 卓 羲 勝 在 後 生 樣 唔 差 , 至 少 吸 引 師 奶 妹 妹 仔 fans 效 忠 。

上 星 期 三 ( 9 日 ) 吳 卓 羲 同 沙 煲 兄 弟 林 出 席 完 眼 鏡 活 動 之 後 就 齊 齊 閃 , 一 出 到 門 口 , 十 幾 個 fans 湧 埋 。 不 過 睇 睇 , 便 姨 發 現 班 fans 全 部 都 只 係 搵 吳 卓 羲 簽 名 影 相 。 今 時 今 日 仲 有 fans 撐 自 己 場 , 開 心 都 唔 切 啦 , 點 知 吳 卓 羲 全 程 唧 都 唔 笑 , 簽 完 頭 擰 轉 背 仲 嘴 藐 藐 , 型 呀 。

阿 仔 , 難 得 米 飯 班 主 走 唔 晒 , 便 姨 勸 你 睇 緊 好 喎 。




點 知 轉 個 頭 見 佢 歪 嘴 眼 尾 睄 , 同 佢 住 件 Y-3 恤 衫 唔 扣 4 粒 鈕 一 樣 咁 型 。 便 姨 只 能 講 句 : 「 抵 你 發 啦 ! 」



見 老 友 俾 fans 圍 , 本 來 諗 住 速 逃 林 , 俾 便 姨 叫 住 先 肯 停 低 , 唔 通 趕 住 返 屋 企 睇 《 溏 心 》 ?



見 fans 等 咁 耐 , 吳 卓 羲 木 住 嘴 同 佢 簽 名 影 合 照 , 便 姨 仲 以 為 吳 生 進 步 添 !

[Magazine Scans] 2個活動圖@東周刊194期 -- 16/5/2007



[Click To Enlarge]

[* Cool Images + Article] 港劇小生林峰 說了一口流利台語 + 布衣神相記者會 + Fung In Taiwan International Airport -- 16/5/2007



新上檔的港劇一線小生林峰,今天為了宣傳新戲來台灣,令人驚訝的是,他說了一口流利的台語,連難懂的台灣俚語都能朗朗上口。

飾演武功高強的神醫,林峰在這齣古裝劇裡飛天遁地,神力無邊;劇中主角是一個吊兒郎噹,個性古怪,對感情花心的神醫,林峰說,演來感覺很過癮。藝人林峰:「在裡面我也算過了戲癮,因為平常不可能那麼跩的感覺。」

說的一口標準國語,更令人驚訝的是,他連台語都很溜。藝人莎莎:「墓仔埔都是什麼人?」林峰:「就是躺著的人。」莎莎:「墓仔埔放炮所以會?」林峰:「吵死人,吵死人。」莎莎:「恭喜答對。」

他說因為家人是福建人,所以從小在家都講台語,這麼一來,新戲還沒上映,已經用語言先跟台灣觀眾搏感情。


Images:











[Images + Article] 《溏心》大執位 蒙嘉慧正印變狐狸 -- 16/5/2007

愈 播 愈 hit 的 《 溏 心 風 暴 》 之 所 以 好 睇 , 皆 因 善 惡 分 明 有 血 有 肉 啱 晒 觀 眾 口 味 。

頭 廿 集 , 「 細 契 」 關 菊 英 搞 風 搞 雨 做 唐 家 破 壞 王 , 首 輪 跑 出 成 為 全 民 公 敵 「 禽 獸 王 」 ; 尾 廿 集 , 輪 到 「 水 擘 擘 」 蒙 嘉 慧 撬 「 常 在 心 」 鍾 嘉 欣 牆 腳 , 背 叛 老 友 兼 做 第 三 者 , 得 罪 全 港 師 奶 大 婆 , 犯 眾 憎 程 度 大 有 潛 力 後 來 居 上 。

唔 講 唔 知 , 原 來 最 初 版 《 溏 心 》 劇 本 , 「 水 擘 擘 」 才 是 第 一 女 主 角 , 被 「 常 在 心 」 搶 走 男 友 「 程 亮 」 。 可 惜 衰 高 調 愛 伊 健 , 蒙 嘉 慧 犯 了 無 綫 大 忌 , 搞 到 大 cut 戲 分 兼 坐 歪 做 狐 狸 精 大 茄 。

忠 奸 對 調

一 樣 係 咀 , 蒙 嘉 慧 本 來 與 林 峯 拍 拖 在 先 , 被 刪 減 戲 分 後 , 連 咀 亦 變 質 成 搶 人 男 友 的 狐 狸 精 之 吻 , 先 後 次 序 對 調 , 討 好 程 度 亦 有 天 壤 之 別 。

去 年 7 月 《 溏 心 》 開 鏡 , 本 為 第 一 女 主 角 的 蒙 嘉 慧 ( 紅 圈 ) 排 頭 位 傍 住 監 製 劉 家 豪 切 燒 豬 。

卡 士 強 勁 的 《 溏 心 風 暴 》 , 各 演 員 都 是 可 以 獨 當 一 面 的 老 戲 骨 或 小 生 花 旦 , 不 過 劇 集 播 至 中 段 , 「 大 契 」 、 「 細 契 」 固 然 最 搶 鏡 , 第 二 代 愛 情 線 , 則 明 顯 集 中 在 鍾 嘉 欣 身 上 , 常 在 心 善 良 慳 妹 性 格 討 好 , 還 周 旋 於 「 得 得 地 」 陳 豪 和 「 程 亮 」 林 峯 之 間 , 戲 分 是 花 旦 之 冠 。

原 版 主 角

《 溏 心 》 年 輕 一 輩 的 女 演 員 , 蒙 嘉 慧 、 楊 怡 、 鍾 嘉 欣 、 陳 法 拉 都 是 無 綫 「 親 生 女 」 , 據 《 溏 心 》 幕 後 人 員 透 露 , 蒙 嘉 慧 相 比 之 下 名 氣 最 大 、 戲 齡 較 長 , 因 此 最 初 原 版 的 故 事 發 展 以 「 水 擘 擘 」 為 主 。

「 《 溏 心 》 開 頭 其 實 係 四 角 大 兜 亂 愛 情 戲 嚟 o架 , 傾 蒙 嘉 慧 嗰 陣 , 都 係 講 到 明 畀 佢 做 女 主 角 。 唐 家 都 會 爭 產 , 不 過 真 正 由 頭 帶 到 尾 係 蒙 嘉 慧 嘅 愛 情 故 事 , 話 水 擘 擘 同 程 亮 本 來 係 一 對 , 不 過 程 亮 花 花 公 子 性 格 , 常 在 心 咪 乘 機 撬 咗 老 友 牆 腳 囉 。 咁 水 擘 擘 好 傷 心 , 暗 戀 常 在 心 嘅 得 得 地 又 心 灰 意 冷 , 大 結 局 , 呢 兩 個 同 病 相 憐 嘅 人 就 順 理 成 章 走 埋 一 齊 。 」 可 見 當 初 的 劇 情 大 綱 與 現 時 的 出 街 版 相 比 , 實 在 離 題 萬 丈 , 執 位 執 到 飛 起 。

原 始 版 四 角 戀

愛 麵 累 事

據 悉 , 劇 情 重 心 從 感 情 線 轉 移 到 唐 家 兩 房 人 爭 產 , 其 一 , 是 李 司 棋 、 關 菊 英 、 米 雪 和 夏 雨 等 老 戲 骨 的 對 手 戲 愈 鬥 愈 精 采 , 監 製 、 編 劇 、 導 演 認 為 比 未 成 氣 候 的 後 生 一 輩 更 具 吸 引 力 , 戲 分 因 此 一 加 再 加 。

其 二 , 則 因 為 無 綫 一 向 看 重 旗 下 藝 人 形 象 , 雖 然 沒 有 明 文 規 定 不 准 拍 拖 , 但 絕 不 贊 同 旗 下 藝 人 高 調 處 理 戀 情 。 去 年 10 月 , 《 溏 心 》 開 拍 不 久 , 蒙 嘉 慧 即 被 拍 到 與 鄭 伊 健 同 車 兼 經 常 相 約 切 磋 羽 毛 球 技 , 又 在 公 開 場 合 不 避 嫌 提 及 另 一 半 , 令 無 綫 不 滿 。

疏 離 情 侶

週 日 , 鄭 伊 健 單 拖 與 友 人 遊 船 河 , 再 獨 自 回 黃 埔 花 園 父 母 家 中 , 玩 樂 完 賀 母 親 節 都 刻 意 不 預 女 友 , 免 戀 情 高 調 。

週 一 , 伊 健 繼 續 背 心 短 褲 全 日 閉 關 , 親 自 拖 地 打 掃 匡 湖 居 住 所 , 由 於 早 察 覺 有 記 者 埋 伏 , 伊 健 不 時 站 在 窗 邊 監 視 , YoYo 當 然 唔 可 以 登 門 溫 馨 。

花 旦 大 茄

「 後 生 嗰 輩 嘅 愛 情 戲 本 身 已 經 cut 少 咗 , 高 層 覺 得 蒙 嘉 慧 同 伊 健 拍 拖 之 後 , 負 面 新 聞 多 咗 唔 少 , 索 性 改 晒 成 個 劇 本 咁 滯 囉 。 」 幕 後 人 員 續 稱 : 「 相 反 鍾 嘉 欣 擔 正 嘅 《 鑑 證 實 錄 》 同 《 迎 妻 接 福 》 反 應 都 幾 好 , 大 家 覺 得 佢 外 形 乖 啲 、 有 觀 眾 緣 啲 , 最 後 就 改 到 變 咗 係 水 擘 擘 搶 常 在 心 男 朋 友 囉 ! 」

正 印 坐 歪 的 狐 狸 精 , 據 知 蒙 嘉 慧 都 唔 多 「 老 黎 」 , 《 溏 》 劇 推 出 後 , 蒙 只 出 席 了 2 次 宣 傳 活 動 , 沒 劇 開 在 身 兼 沒 出 埠 , 蒙 嘉 慧 一 樣 缺 席 其 後 的 3 次 宣 傳 。 加 上 水 擘 擘 搶 好 姊 妹 男 友 , 格 衰 乞 人 憎 , 令 到 蒙 接 job 搵 銀 斷 門 路 , 比 起 「 蒙 麵 戀 」 效 應 時 , 一 星 期 行 足 4 日 騷 , 蝕 晒 本 。

蒙 嘉 慧 從 最 討 好 的 第 一 女 主 角 變 成 犯 眾 憎 大 配 角 , 都 是 因 為 形 象 累 事 。 白 紙 黑 字 話 明 蒙 嘉 慧 是 正 印 女 友 的 初 版 大 綱 , 據 悉 在 7 月 開 鏡 前 夕 發 到 演 員 手 上 。

但 《 溏 心 》 劇 本 最 高 揸 fit 人 編 審 張 華 標 本 週 一 對 記 者 否 認 此 事 : 「 冇 喎 ! 我 未 見 過 呢 份 大 綱 , 舊 年 7 月 開 鏡 時 , 個 劇 本 已 經 係 最 後 定 案 。 爭 產 一 直 係 主 線 , 常 在 心 同 水 擘 擘 嘅 愛 情 故 事 都 冇 變 過 ! 」

至 於 蒙 嘉 慧 , 至 截 稿 前 仍 未 有 回 覆 , 《 溏 心 》 愈 hit , 「 水 擘 擘 」 愈 行 蹤 神 秘 , 唔 見 人 。

慳 家 乖 乖 女 VS 得 寵 伊 麵 嫂

蒙 嘉 慧 去 年 高 調 接 梁 詠 琪 棒 愛 上 伊 健 後 , 負 面 新 聞 不 斷 。 《 溏 心 》 的 第 三 者 角 色 更 令 她 工 作 量 、 人 氣 插 水 。 鍾 嘉 欣 緋 聞 絕 少 , 又 出 名 乖 巧 , 後 來 居 上 獲 無 綫 力 捧 , 加 上 常 在 心 討 好 佔 戲 重 , 愈 戰 愈 勇 。

姓 名 : 鍾 嘉 欣 (Linda)
年 齡 : 22 歲
三 圍 : 33B - 24 - 34
學 歷 : 加 拿 大 英 屬 哥 倫 比 亞 大 學 教 育 系 二 年 級
入 行 經 過 : 04 年 度 華 裔 小 姐 冠 軍
性 格 : 獨 居 生 活 簡 單 規 律 , 雖 為 上 位 小 花 , 出 入 仍 以 地 鐵 代 步 , 非 常 慳 家 。 05 年 因 合 拍 《 隨 時 候 命 》 與 伊 健 傳 出 緋 聞 , 回 答 決 絕 : 「 冇 發 展 可 能 , 私 底 下 亦 從 來 冇 聯 絡 。 」
溏 心 效 應 : 密 密 做 冇 停 手 , 由 5 月 開 始 截 至 本 月 9 日 , 已 經 出 席 三 個 公 開 活 動 。
民 意 : 勁 撐

姓 名 : 蒙 嘉 慧 (YoYo)
年 齡 : 30 歲
三 圍 : 32A - 24 - 32
學 歷 : 鳳 溪 第 一 中 學 中 五 畢 業
入 行 經 過 : 97 年 與 郭 富 城 拍 One2Free 廣 告 。
性 格 : 鄭 伊 健 新 歡 身 份 被 揭 發 後 , 風 騷 表 示 「 發 展 中 」 , 又 自 爆 自 製 生 日 蛋 糕 到 賀 伊 健 生 日 會 。 高 調 宣 揚 「 蒙 麵 戀 」 同 時 , 上 月 被 揭 為 伊 健 飛 起 未 婚 夫 Michael , 形 象 下 降 。
溏 心 效 應 : 「 蒙 麵 戀 」 傳 出 後 , 本 是 商 業 活 動 常 客 , 工 作 大 增 。 《 溏 心 》 熱 播 , 5 月 至 今 完 全 沒 有 獲 邀 出 騷 。
民 意 : 狂 插





「 水 擘 擘 」 原 為 泰 文 , 意 思 代 表 「 非 常 漂 亮 」 , 可 惜 蒙 嘉 慧 飾 演 的 水 擘 擘 雖 然 靚 , 但 並 不 討 好 又 是 大 配 角 。

[Articles + Image] 程亮水明霞欲斷難斷 -- 16/5/2007



《 溏 心 風 暴 》 雖 然 近 期 成 為 城 中 熱 話 , 但 據 昨 日 公 布 的 收 視 成 績 卻 似 乎 有 點 名 不 副 實 , 上 周 《 溏 》 的 平 均 收 視 下 跌 1 點 僅 得 31 點 , 約 有 二 百 萬 觀 眾 收 看 , 成 績 普 通 。

至 於 今 晚 第 廿 七 集 , 就 會 講 細 契 ( 關 菊 英 ) 與 情 夫 常 在 德 ( 李 成 昌 ) 初 邂 逅 , 常 在 德 希 望 在 細 契 身 上 圖 利 , 為 她 弄 來 一 批 合 成 相 片 陷 害 文 麗 ( 楊 怡 ) , 破 壞 她 與 至 逸 ( 黃 宗 澤 ) 婚 姻 ; 其 後 大 契 ( 李 司 棋 ) 出 面 才 成 功 令 兩 人 復 合 。

另 邊 廂 , 程 亮 ( 林 ) 繼 續 背 在 心 ( 鍾 嘉 欣 ) 與 水 明 霞 ( 蒙 嘉 慧 ) 交 往 , 程 亮 後 來 雖 想 跟 水 明 霞 終 止 關 係 , 不 過 仍 難 捨 難 離 。

此 外 , 無 為 《 溏 》 劇 演 員 開 Blog , 最 受 歡 迎 是 大 契 的 Blog , 網 友 最 關 心 大 契 的 健 康 , 以 及 希 望 大 契 不 要 那 麼 快 死 !


===============================

關菊英、李司棋、米雪昨日出席節目《星級廚房》之「唐家爭『鏟』『升』級版記者會」,即場炮製潮州甜品反沙芋及焗雞翼,3位好戲之人更抽出「喜、怒、哀、樂」的紙牌大鬥演技,抽中「哀」字的關菊英不消數秒便眼泛淚光,演技備受讚賞。本報記者
   關菊英手持鑊鏟笑稱最擅長爭鏟,又說自己最拿手炮製南乳花生和豆腐花。

   不過,對於近日有報道牽連其前夫黎小田,她大感不好意思,又說自己不恨嫁,對姻緣順其自然。談到前夫早前謂要再追求她,她說:「只係講。(黎小田被指生活風花雪月?)已經係廿幾年事!」。

   劇集《溏心風暴》發展至秀琴(關菊英)以一批合成照片造文麗(楊怡)與Ronald有染,凌巧(李司棋)要求出院,成功為至逸(黃宗澤)與文麗箍煲。而程亮(林)向明霞(蒙嘉慧)提出分手,但二人難捨難離,明霞亦甘於做第三者。

  收視下跌1點

   未知是否受網上重播劇集影響,《溏》劇上周收視不升反跌,下滑一點,平均收視31點,最高收視34點。


   至於《天機算》則維持30點平均收視,被調動播放時間的《一生為奴》上周平均收視僅為15點,下跌兩點,周日播放的《一擲千金》平均收視下滑4點,而《Teresa × Lam 2007》則升了兩點至19點。

===============================

陳怡蓉 日本遊學暫別情人

陳怡蓉(右)和林峰主演「愛情新呼吸」,6月1日在華視首播。

陳怡蓉和李威的戀情,阻礙重重。經紀人阿Ben日前下最後通牒:「有我,就沒有李威,有李威,就沒有我!」他也拉著陳媽媽同一陣線,希望能徹底斬掉這段桃花。雙魚女陳怡蓉身段軟,只笑罵一句:「你好幼稚啊。」最後答應先去日本遊學,但想也知道,時間不會太久。

但阿Ben早就想砍斷旗下一姐和李威的戀情,最早,他跟陳怡蓉還曾冷戰過,後來言歸於好,仍有疙瘩。最近,他想出最新方法,就是要陳怡蓉去日本念書,希望讓遠距離能讓她冷靜下來。

陳怡蓉說:「對呀,阿Ben是要我去日本,我就去啊。」但語氣不是很積極,而且,就算去,也不會去太久,她預計是1個多月。昨天人在日本的阿Ben則說,剛好陳怡蓉接下來的戲約暫時沒那麼快,出國去學語文也挺好,至於是不是只去1個月,他說:「不只啦。」

不過陳怡蓉跟李威真的很有緣。華視6月份要換4檔新戲,其中8點檔是李威主演的「麻雀愛上鳳凰」,6月7日首播,9點檔就是陳怡蓉和林峰主演的「愛情新呼吸」,6月1日首播,兩人聯手接棒許瑋倫的「太陽的女兒」和「想飛」,也算奇妙的緣份。

[Magazine Scans] 林峰難忘媽媽入廚 + 黃金十年@TVB周刊516期 + Fung And Maggie (Promotion) -- 16/5/2007

















[Click To Enlarge]