Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Tuesday, April 01, 2008

[Magazine Scans] 林峰 《溏心2》坐正 陳豪喪CALL監製唔想死 @ Face045 -- 1/4/2008

去 年 《 溏 心 风 暴 》 担 正 大 旗 , 得 得 陈 豪 变 双 料 视 帝 , 同 剧 林 峰 虽 有 口 碑 不 过 早 死 又 冇 奖 。 到 了 今 年 《 溏 心 风 暴 之 家 好 月 圆 》 角 色 大 执 位 , 林 峰 坐 正 陈 豪 变 做 阿 二 , 全 剧 40 集 但 陈 豪 在 32 集 会 枉 死 , 上 周 陈 豪 对 记 者 大 方 : 「 重 质 不 重 量 , 最 紧 要 死 得 靓 同 有 力 就 得 ! 」 但 实 情 陈 豪 相 当 紧 张 , 试 过 一 日 打 3 次 电 话 , 丧 call 监 制 刘 家 豪 了 解 「 死 因 」 。 陈 豪 早 死 坐 歪 , 林 峰 由 头 带 到 尾 , 要 做 视 帝 , 冇 难 度 啦 !

以 月 饼 世 家 做 题 材 的 40 集 《 溏 心 风 暴 之 家 好 月 圆 》 , 林 峰 占 戏 最 重 , 做 大 契 司 棋 姐 ( 今 次 个 朵 叫 荷 妈 ) 乖 仔 , 又 做 钟 嘉 欣 男 友 ; 反 而 上 集 爆 出 「 得 得 」 陈 豪 , 今 次 唔 做 戆 直 男 , 转 做 股 坛 狙 击 手 花 心 大 少 , 花 名 由 戆 男 「 得 得 」 变 股 票 术 语 「 沽 」 , 仲 四 围 沟 女 , 讨 好 程 度 不 及 乖 仔 林 峰 。

查 明 死 因

据 知 陈 豪 自 知 角 色 冇 上 次 咁 抢 , 每 次 埋 位 相 当 紧 张 , 「 好 多 时 导 演 收 货 , 阿 Mo ( 陈 豪 ) 都 话 要 多 take ! 」 剧 组 人 员 透 露 。 唔 抢 镜 , 陈 豪 更 会 早 死 , 据 知 剧 本 现 在 只 出 到 26 集 , 不 过 监 制 刘 家 豪 将 安 排 陈 豪 大 约 在 32 集 死 去 。 无 端 端 枉 死 , 陈 豪 阵 脚 大 乱 , 早 前 试 过 一 日 打 3 次 电 话 丧 call 刘 家 豪 , 问 清 「 死 因 」 。 「 家 豪 哥 估 唔 到 阿 Mo 咁 紧 张 , 佢 已 经 拍 心 口 同 阿 Mo 讲 , 话 死 part 一 定 会 『 搞 靓 』 佢 ! 」 知 情 者 说 。

放 饭 时 , 林 峰 同 钟 嘉 欣 、 关 菊 英 等 拉 大 队 食 日 本 菜 , 反 而 陈 豪 一 条 友 同 班 工 作 人 员 啃 饭 盒 。