Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, March 29, 2008

[Cool Images] TVB Programme Highlight Issue 1 2008 + Magazine Awards Ceremony -- 29/3/2008



The Seventh Day, Death Investigation Extension, The Master of Tai Chi



A Journey Called Life, The Four, The Gentle Crackdown II



Wasabi Mon Amour, Men In Charge, Legend of Demigods



The Four



Awards Ceremony:





[Article] 陳豪以死讓賽只求精彩 -- 29/3/2008

東方日報

憑 《 溏 心 風 暴 》 封 雙 料 視 帝 的 陳 豪 , 正 忙 於 拍 《 溏 心 2 》 , 但 據 知 今 輯 他 將 被 安 排 死 去 , 似 變 相 加 多 林峯戲 份 , 為 林峯今 年 登 「 視 帝 」 寶 座 鋪 路 , 對 此 陳 豪 揚 言 不 怕 戲 份 遭 刪 減 , 因 向 來 不 計 較 , 不 過 他 笑 言 要 死 不 緊 要 , 但 要 死 得 精 彩 。

陳 豪 、 林峯 、 李 司 棋 、 關 菊 英 、 米 雪 、 徐 子 珊 、 鍾 嘉 欣 、 葉 翠 翠 、 楊 怡 及 夏 雨 等 , 昨 日 在 商 場為 《 溏 心 風 暴 之 家 好 月 圓 》 拍 一 場 以 世 紀 婚 禮 為 主 的 片 頭 , 期 間 眾 人 上 裙 褂 及 禮 服 拍 攝 , 更 有 一 場 翠 翠 及 楊 怡 的 行 騷 戲 , 並 約 有 二 百 名 臨 時 演 員 拍 攝 , 場 面 墟 。

憧 憬 低 調 婚 禮

其 實 外 間 一 直 有 傳 《 溏 心 2 》 是 無 力 谷 林峯 奪 「 視 帝 」 之 作 , 而 據 可 靠 消 息 指 , 此 輯 會 安 排 陳 豪 死 去 , 這 樣 另 一 男 角 林峯 似 乎 可 直 接 受 惠 , 陳 豪 被 問 到 知 否 劇 情 會 安 排 他 死 去 ? 他 說 : 「 有 聽 監 製 講 過 , 但依 家 仲 度 緊 , 始 終 仲 有 排 拍 。 ( 擔 唔 擔 心 戲 份 被 刪 減 ? ) 唔 會 , 我 聽 到 就 算 死 都 係故 事 尾 段 , 同 埋 戲 份 多 定 少 我 冇 所 謂 , 最 緊 要 係 出 效 果 好 。 ( 有 傳 減 你 戲 份 谷林峯? ) 其 實 全 部 都 係 傳 聞 , 我 兩 個 合 作 得 好 開 心 , 而 且 大 家 都 唔 同 類 型 。 」

不 過 , 陳 豪 坦 言 起 初 聽 到 要 在 劇 中 死 去 , 心 曾 不 舒 服 : 「 我 拍 咁 耐 劇 都 未 死 過 , 但 都 要 嘗 試 唔 同 , 最 緊 要 死 得 精 彩 , 普 通 咁 死 就 唔 好 。 」 講 到 拍 結 婚 場 面 , 陳 豪 表 示 也 有 憧 憬 過 自 己 的 婚 禮 : 「 都 有 , 但 唔 會 好 鋪 張 , 想 低 調 , 但 都 要 有 合 適 人 選 , 現 時 都 係 以 工 作 為 先 。 」

同 場 的 關 菊 英 透 露 , 裙 褂 感 覺 好 得 意 , 席 間 更 大 唱 《 甜 蜜 蜜 》 , 但 她 謂 高 鞋 經 常 站 拍 攝 覺 得 好 , 再 加 上 之 前 連 拍 廿 幾 日 廠 景 , 所 以 很 辛 苦 , 還 自 爆 日 前 同 楊 怡 拍 打 交 戲 被 打 到 手 瘀 。 鍾 嘉 欣 則 說 好 鍾 意 裙 褂 : 「 感 覺 好 舒 服 , 就 算 食 肥 都 唔 覺 。 將 來 希 望 自 己 婚 禮 唔 好 鋪 張 , 最 好 要 有 個 舞 台 , 可 以 同 將 來 老 公 一 齊 跳 慢 舞 助 興 。 」

徐 子 珊 唔 恨 嫁

另 外 , 此 輯 新 加 入 的 徐 子 珊 透 露 , 剛 拍 攝 已 感 受 到 「 一 家 人 」 感 情 好 好 , 一 班 人 每 晚 開 工 都 狂 食 , 但 她 怕 肥 要 忍 口 , 而 子 珊 初 次 裙 褂 顯 得 步 步 為 營 , 被 取 笑 似 真 正 出 嫁 , 子 珊 說 最 近 不 少 朋 友 結 婚 , 但 自 己 未 是 時 候 , 只 會 隨 緣 。

Thursday, March 27, 2008

[Poster + Magazine Scans + Images] The Four + Neighbourhood Boy + IFPI Awards Ceremony -- 27/3/2008

TVBI PROGRAMME HIGHLIGHT ISSUE 2008 First Season - The Four



Raymond Lam - Neighbourhood Boy









IFPI Awards Ceremony