Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Wednesday, May 16, 2007

[Images + Article] 《溏心》大執位 蒙嘉慧正印變狐狸 -- 16/5/2007

愈 播 愈 hit 的 《 溏 心 風 暴 》 之 所 以 好 睇 , 皆 因 善 惡 分 明 有 血 有 肉 啱 晒 觀 眾 口 味 。

頭 廿 集 , 「 細 契 」 關 菊 英 搞 風 搞 雨 做 唐 家 破 壞 王 , 首 輪 跑 出 成 為 全 民 公 敵 「 禽 獸 王 」 ; 尾 廿 集 , 輪 到 「 水 擘 擘 」 蒙 嘉 慧 撬 「 常 在 心 」 鍾 嘉 欣 牆 腳 , 背 叛 老 友 兼 做 第 三 者 , 得 罪 全 港 師 奶 大 婆 , 犯 眾 憎 程 度 大 有 潛 力 後 來 居 上 。

唔 講 唔 知 , 原 來 最 初 版 《 溏 心 》 劇 本 , 「 水 擘 擘 」 才 是 第 一 女 主 角 , 被 「 常 在 心 」 搶 走 男 友 「 程 亮 」 。 可 惜 衰 高 調 愛 伊 健 , 蒙 嘉 慧 犯 了 無 綫 大 忌 , 搞 到 大 cut 戲 分 兼 坐 歪 做 狐 狸 精 大 茄 。

忠 奸 對 調

一 樣 係 咀 , 蒙 嘉 慧 本 來 與 林 峯 拍 拖 在 先 , 被 刪 減 戲 分 後 , 連 咀 亦 變 質 成 搶 人 男 友 的 狐 狸 精 之 吻 , 先 後 次 序 對 調 , 討 好 程 度 亦 有 天 壤 之 別 。

去 年 7 月 《 溏 心 》 開 鏡 , 本 為 第 一 女 主 角 的 蒙 嘉 慧 ( 紅 圈 ) 排 頭 位 傍 住 監 製 劉 家 豪 切 燒 豬 。

卡 士 強 勁 的 《 溏 心 風 暴 》 , 各 演 員 都 是 可 以 獨 當 一 面 的 老 戲 骨 或 小 生 花 旦 , 不 過 劇 集 播 至 中 段 , 「 大 契 」 、 「 細 契 」 固 然 最 搶 鏡 , 第 二 代 愛 情 線 , 則 明 顯 集 中 在 鍾 嘉 欣 身 上 , 常 在 心 善 良 慳 妹 性 格 討 好 , 還 周 旋 於 「 得 得 地 」 陳 豪 和 「 程 亮 」 林 峯 之 間 , 戲 分 是 花 旦 之 冠 。

原 版 主 角

《 溏 心 》 年 輕 一 輩 的 女 演 員 , 蒙 嘉 慧 、 楊 怡 、 鍾 嘉 欣 、 陳 法 拉 都 是 無 綫 「 親 生 女 」 , 據 《 溏 心 》 幕 後 人 員 透 露 , 蒙 嘉 慧 相 比 之 下 名 氣 最 大 、 戲 齡 較 長 , 因 此 最 初 原 版 的 故 事 發 展 以 「 水 擘 擘 」 為 主 。

「 《 溏 心 》 開 頭 其 實 係 四 角 大 兜 亂 愛 情 戲 嚟 o架 , 傾 蒙 嘉 慧 嗰 陣 , 都 係 講 到 明 畀 佢 做 女 主 角 。 唐 家 都 會 爭 產 , 不 過 真 正 由 頭 帶 到 尾 係 蒙 嘉 慧 嘅 愛 情 故 事 , 話 水 擘 擘 同 程 亮 本 來 係 一 對 , 不 過 程 亮 花 花 公 子 性 格 , 常 在 心 咪 乘 機 撬 咗 老 友 牆 腳 囉 。 咁 水 擘 擘 好 傷 心 , 暗 戀 常 在 心 嘅 得 得 地 又 心 灰 意 冷 , 大 結 局 , 呢 兩 個 同 病 相 憐 嘅 人 就 順 理 成 章 走 埋 一 齊 。 」 可 見 當 初 的 劇 情 大 綱 與 現 時 的 出 街 版 相 比 , 實 在 離 題 萬 丈 , 執 位 執 到 飛 起 。

原 始 版 四 角 戀

愛 麵 累 事

據 悉 , 劇 情 重 心 從 感 情 線 轉 移 到 唐 家 兩 房 人 爭 產 , 其 一 , 是 李 司 棋 、 關 菊 英 、 米 雪 和 夏 雨 等 老 戲 骨 的 對 手 戲 愈 鬥 愈 精 采 , 監 製 、 編 劇 、 導 演 認 為 比 未 成 氣 候 的 後 生 一 輩 更 具 吸 引 力 , 戲 分 因 此 一 加 再 加 。

其 二 , 則 因 為 無 綫 一 向 看 重 旗 下 藝 人 形 象 , 雖 然 沒 有 明 文 規 定 不 准 拍 拖 , 但 絕 不 贊 同 旗 下 藝 人 高 調 處 理 戀 情 。 去 年 10 月 , 《 溏 心 》 開 拍 不 久 , 蒙 嘉 慧 即 被 拍 到 與 鄭 伊 健 同 車 兼 經 常 相 約 切 磋 羽 毛 球 技 , 又 在 公 開 場 合 不 避 嫌 提 及 另 一 半 , 令 無 綫 不 滿 。

疏 離 情 侶

週 日 , 鄭 伊 健 單 拖 與 友 人 遊 船 河 , 再 獨 自 回 黃 埔 花 園 父 母 家 中 , 玩 樂 完 賀 母 親 節 都 刻 意 不 預 女 友 , 免 戀 情 高 調 。

週 一 , 伊 健 繼 續 背 心 短 褲 全 日 閉 關 , 親 自 拖 地 打 掃 匡 湖 居 住 所 , 由 於 早 察 覺 有 記 者 埋 伏 , 伊 健 不 時 站 在 窗 邊 監 視 , YoYo 當 然 唔 可 以 登 門 溫 馨 。

花 旦 大 茄

「 後 生 嗰 輩 嘅 愛 情 戲 本 身 已 經 cut 少 咗 , 高 層 覺 得 蒙 嘉 慧 同 伊 健 拍 拖 之 後 , 負 面 新 聞 多 咗 唔 少 , 索 性 改 晒 成 個 劇 本 咁 滯 囉 。 」 幕 後 人 員 續 稱 : 「 相 反 鍾 嘉 欣 擔 正 嘅 《 鑑 證 實 錄 》 同 《 迎 妻 接 福 》 反 應 都 幾 好 , 大 家 覺 得 佢 外 形 乖 啲 、 有 觀 眾 緣 啲 , 最 後 就 改 到 變 咗 係 水 擘 擘 搶 常 在 心 男 朋 友 囉 ! 」

正 印 坐 歪 的 狐 狸 精 , 據 知 蒙 嘉 慧 都 唔 多 「 老 黎 」 , 《 溏 》 劇 推 出 後 , 蒙 只 出 席 了 2 次 宣 傳 活 動 , 沒 劇 開 在 身 兼 沒 出 埠 , 蒙 嘉 慧 一 樣 缺 席 其 後 的 3 次 宣 傳 。 加 上 水 擘 擘 搶 好 姊 妹 男 友 , 格 衰 乞 人 憎 , 令 到 蒙 接 job 搵 銀 斷 門 路 , 比 起 「 蒙 麵 戀 」 效 應 時 , 一 星 期 行 足 4 日 騷 , 蝕 晒 本 。

蒙 嘉 慧 從 最 討 好 的 第 一 女 主 角 變 成 犯 眾 憎 大 配 角 , 都 是 因 為 形 象 累 事 。 白 紙 黑 字 話 明 蒙 嘉 慧 是 正 印 女 友 的 初 版 大 綱 , 據 悉 在 7 月 開 鏡 前 夕 發 到 演 員 手 上 。

但 《 溏 心 》 劇 本 最 高 揸 fit 人 編 審 張 華 標 本 週 一 對 記 者 否 認 此 事 : 「 冇 喎 ! 我 未 見 過 呢 份 大 綱 , 舊 年 7 月 開 鏡 時 , 個 劇 本 已 經 係 最 後 定 案 。 爭 產 一 直 係 主 線 , 常 在 心 同 水 擘 擘 嘅 愛 情 故 事 都 冇 變 過 ! 」

至 於 蒙 嘉 慧 , 至 截 稿 前 仍 未 有 回 覆 , 《 溏 心 》 愈 hit , 「 水 擘 擘 」 愈 行 蹤 神 秘 , 唔 見 人 。

慳 家 乖 乖 女 VS 得 寵 伊 麵 嫂

蒙 嘉 慧 去 年 高 調 接 梁 詠 琪 棒 愛 上 伊 健 後 , 負 面 新 聞 不 斷 。 《 溏 心 》 的 第 三 者 角 色 更 令 她 工 作 量 、 人 氣 插 水 。 鍾 嘉 欣 緋 聞 絕 少 , 又 出 名 乖 巧 , 後 來 居 上 獲 無 綫 力 捧 , 加 上 常 在 心 討 好 佔 戲 重 , 愈 戰 愈 勇 。

姓 名 : 鍾 嘉 欣 (Linda)
年 齡 : 22 歲
三 圍 : 33B - 24 - 34
學 歷 : 加 拿 大 英 屬 哥 倫 比 亞 大 學 教 育 系 二 年 級
入 行 經 過 : 04 年 度 華 裔 小 姐 冠 軍
性 格 : 獨 居 生 活 簡 單 規 律 , 雖 為 上 位 小 花 , 出 入 仍 以 地 鐵 代 步 , 非 常 慳 家 。 05 年 因 合 拍 《 隨 時 候 命 》 與 伊 健 傳 出 緋 聞 , 回 答 決 絕 : 「 冇 發 展 可 能 , 私 底 下 亦 從 來 冇 聯 絡 。 」
溏 心 效 應 : 密 密 做 冇 停 手 , 由 5 月 開 始 截 至 本 月 9 日 , 已 經 出 席 三 個 公 開 活 動 。
民 意 : 勁 撐

姓 名 : 蒙 嘉 慧 (YoYo)
年 齡 : 30 歲
三 圍 : 32A - 24 - 32
學 歷 : 鳳 溪 第 一 中 學 中 五 畢 業
入 行 經 過 : 97 年 與 郭 富 城 拍 One2Free 廣 告 。
性 格 : 鄭 伊 健 新 歡 身 份 被 揭 發 後 , 風 騷 表 示 「 發 展 中 」 , 又 自 爆 自 製 生 日 蛋 糕 到 賀 伊 健 生 日 會 。 高 調 宣 揚 「 蒙 麵 戀 」 同 時 , 上 月 被 揭 為 伊 健 飛 起 未 婚 夫 Michael , 形 象 下 降 。
溏 心 效 應 : 「 蒙 麵 戀 」 傳 出 後 , 本 是 商 業 活 動 常 客 , 工 作 大 增 。 《 溏 心 》 熱 播 , 5 月 至 今 完 全 沒 有 獲 邀 出 騷 。
民 意 : 狂 插





「 水 擘 擘 」 原 為 泰 文 , 意 思 代 表 「 非 常 漂 亮 」 , 可 惜 蒙 嘉 慧 飾 演 的 水 擘 擘 雖 然 靚 , 但 並 不 討 好 又 是 大 配 角 。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home