Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, August 25, 2007

[Articles] Raymond: I Love Dancing -- 25/8/2007

看我說到眉飛色舞就知我真的好愛跳舞啦!

因為自少我的家人都愛聽音樂,

時常在家裡辦小型音樂會, 而我就會在旁邊聞歌起舞了.

所以我的跳舞細胞應該是在當時就培養出來了.

在影片中提到的Rumba其實是拉丁舞的一種,

中文叫倫巴… 哈, 有點怪怪的~

Rumba又給人叫做愛情之舞,

因為它的特點是舞姿較為浪漫迷人, 又性感又熱情,

很講究身體姿態, 帶點男女之間纏綿的意味,

又有點若即若離的感覺.

所以跳舞真的可以好性感的…

Clip:

http://tvb-raymond-lam.qzone.qq.com/

[Congratulation] Fung Won An Award Again! -- 25/8/2007



林峰于儿歌颁奖典礼上得奖

Raymond won an award in Chidren Song Prize Giving Ceremony 2007-8-25

[Cool Images + Ratings Report] Face In Japan Pics@FF + Ratings Last Week -- 25/8/2007

Images:



















第二篇:
「FACE in JAPAN premium event」香港超人氣藝人演出!
本月14, 15日, 在東京巨蛋舉行「FACE in JAPAN premium event」. 在第2天的節目, 香港人氣藝人Kevin (鄭嘉穎), Ron (吳卓羲), Raymond (林峯)友情演出. 載歌載舞的3人, 並未被其他韓國明星比下去, 壓得了台.

Kevin, Ron, Raymond三人活躍於香港歌唱與電視劇演出, 並在中國以及東南亞擁有大量粉絲. 平日3人都是單獨演出的, 但在這次活動則聯袂演出. 首先參與演出時裝表演, 然後3人再踏舞台.

打頭陣的Kevin受到觀眾的熱烈鼓掌歡迎, 先用日語說出"你好!" 跟觀眾打招呼, 之後表演了情歌"三角兩面". 其後Raymond唱出慢歌"愛在記憶中找你", Ron表演了拿手的舞蹈和唱出熱播歌"別怪她".

之後Ron和Raymond表演了2首快板改編歌曲, 並以華麗的舞蹈令會場氣氛高漲, 最後3人熱唱在日本大熱的"Monica"改編版. 與觀眾打成一片, 之後音樂會也結束了.

在結幕表演時, 3人再度登場, 並且得到觀眾的歡呼和應.

-- 雪子

Ratings Report [13/8 -17/8]: -

1. Fathers And Sons [Ep 6-10]: 30 points (Down 1 point), peaking at 35 points

2. The Drive of Life [Ep 21-25]: 30 points (Unch), peaking at 33 points


3. Best Selling Secrets: 26 points (Down 4 point)

[Magazine Scans] Young Four Constables Filming Scenes -- 25/8/2007

無 新 古 裝 劇 《 少 年 四 大 名 捕 》 出 動 林 峰、 吳 卓 羲 、 陳 鍵 鋒 同 馬 國 明 , 四 大 小 生 同 劇 , 卡 士 勁 呀 !

不 過 四 位 大 俠 個 個 唔 識 打 得 個 殼 , 林 峰、 吳 卓 羲 同 陳 鍵 鋒 顧 得 型 樣 顧 唔 到 打 , 噴 蚊 怕 水 、 抹 汗 涼 冷 氣 , 三 位 型 男 姿 整 過 花 旦 。 姿 整 名 捕 同 聲 同 氣 嘴 形 , 木 獨 馬 國 明 就 唔 多 傾 , 休 息 時 間 戇 坐 一 邊 勤 背 對 白 。

係 喎 , 一 邊 偶 像 派 一 個 獨 孤 派 , 又 確 係 唔 feel




跳 到 氣 咳

馬 國 明 當 日 連 場 打 戲 , 全 部 自 己 真 身 冇 特 技 , 不 過 冇 乜 武 打 經 驗 佢 , 單 係 跳 起 已 經 NG 4 次 , 跳 到 腳 仔 軟。



唔 嘴 形

早 前 在 《 少 》 劇 開 鏡 拜 神 時 , 吳 卓 羲 等 三 位 名 捕 就 同 前 輩 林 嘉 華 ( 中 ) 雞 啄 唔 斷 , 不 過 馬 國 明 ( 黃 圈 ) 就 企 埋 一 邊 , 似 乎 唔 多 識 應 酬 。


上 週 一 ( 13 日 ) , 天 氣 又 熱 又 焗 , 但 《 少 年 四 大 名 捕 》 仍 要 趕 拍 外 景 , 據 知 曾 有 劇 組 人 員 指 馬 國 明 因 不 善 拍 武 打 戲 而 拖 慢 進 度 , 俾 人 開 名 話 , 馬 國 明 更 加 勤 力 做 功 課 , 當 日 果 然 見 佢 早 半 小 時 到 化 妝 間 背 劇 本 , 馬 國 明 亦 承 認 : 「 我 從 來 冇 拍 打 戲 , 所 以 好 緊 張 , 開 始 拍 都 狂 NG , 不 過 我 好 努 力 練 習 , 家 好 好 多 啦 。 」 馬 國 明 將 勤 補 拙 , 另 外 三 位 小 生 林 , 吳 卓 羲 同 陳 鍵 鋒 就 歎 慢 板 , 執 正 個 樣 至 埋 位 。

歎 完 冷 氣

等 埋 位 時 , 林 、 吳 卓 羲 同 陳 鍵 鋒 匿 埋 車 內 歎 冷 氣 兼 覺 , 夠 鐘 等 人 call 到 先 落 車 , 反 而 馬 國 明 ( 黃 圈 ) 就 同 臨 時 演 員 坐 埋 一 邊 焗 豬 仔 。

辛 苦 過 人

反 而 在 劇 中 因 為 精 於 用 拳 的 馬 國 明 就 不 能 倖 免 親 身 上 陣 , 拳 拳 到 肉 連 自 己 都 話 : 「 我 之 前 跟 武 指 上 幾 日 堂 , 希 望 唔 失 禮 啦 。 」


怕 累 人 等

天 氣 熱 到 暈 , 《 少 》 劇 演 員 出 外 景 似 沖 涼 , 林 、 吳 卓 羲 係 好 兄 弟 , 梗 係 第 一 時 間 上 車 歎 冷 氣 , 而 馬 國 明 反 而 選 擇 在 露 天 地 方 同 成 班 老 臨 捱 熱 吹 水 , 原 來 馬 國 明 驚 死 要 人 等 : 「 一 來 一 上 車 一 落 車 時 間 , 二 來 我 病 好 冇 耐 , 一 熱 一 凍 好 容 易 再 病 , 到 時 廠 拖 累 拍 攝 進 度 就 唔 好 啦 , 熱 都 冇 計 , 吹 生 風 都 幾 好 。 」 問 到 林 內 訌 一 事 時 , 佢 就 急 急 澄 清 : 「 我 一 向 好 朋 友 , 仲 成 日 買 零 食 一 齊 食 添 , 會 唔 會 我 拍 劇 場 口 唔 同 你 誤 會 呀 ! 」 如 果 係 誤 會 就 好 啦 , 不 過 新 界 牛 都 要 , 馬 國 明 真 係 要 保 重 呀 !

少 年 姿 整 名 捕

大 熱 天 時 , 幾 位 大 哥 要 層 層 古 裝 開 工 當 然 嗌 晒 救 命 , 馬 國 明 單 棍 兩 手 fing fing 開 工 嗌 埋 位 就 , 反 而 林 、 吳 卓 羲 同 陳 鍵 鋒 就 好 姿 整 , 原 來 唔 止 靚 女 人 , 做 俊 男 都 係 一 個 負 累 。.

專 人 服 侍

吳 卓 羲 拍 完 場 行 行 企 企 戲 , 即 時 坐 埋 一 邊 休 息 , 在 場 成 班 服 裝 及 化 妝 阿 姐 即 時 上 前 幫 佢 抹 汗 整 頭 套 , 名 捕 原 來 好 多 助 手 。

古 裝 襯

陳 鍵 鋒 最 遲 到 場 , 雖 然 全 世 界 到 晒 , 不 過 陳 鍵 鋒 一 於 少 理 , 左 手 拿 個 Gucci 袋 , 淡 淡 定 擺 番 個 靚 甫 士 影 相 , 佢 一 身 古 裝 加 Gucci 阿 叔 袋 , 係 咪 今 季 big hit 先 ?

大 俠 怕 蚊

四 大 名 捕 當 中 , 林 在 劇 中 只 係 坐 輪 椅 放 暗 器 , 不 過 成 身 長 袖 包 到 林 怕 坐 得 耐 會 俾 蚊 針 , 未 開 工 已 幫 自 己 對 玉 手 噴 定 蚊 怕 水 , 之 後 又 要 搵 人 幫 佢 遮 太 陽 , 林 大 少 果 然 識 使 人 喎!

千 金 寶 箱

吳 卓 羲 片 場 出 入 抽 住 個 《 一 擲 千 金 》 款 金 屬 箱 , 全 部 都 係 吳 卓 羲 拍 劇 好 伴 侶 , 吳 卓 羲 表 示 : 「 個 盒 又 型 , 位 又 fit , 部 N95 電 話 都 係 新 買 , 我 家 都 仲 未 識 用 。 」

吳 卓 羲 衰 口 臭

《 四 大 名 捕 》 早 前 開 鏡 拜 神 時 , 四 位 型 仔 齊 齊 接 受 無 訪 問 , 但 馬 國 明 因 未 被 通 知 遲 到 , 吳 卓 羲 就 即 時 大 大 聲 話 : 「 嘩 , 你 真 係 No. 1 喎 ! 」 馬 國 明 惟 有 硬 食 。

身 為 馬 國 明 密 友 曾 華 倩 就 好 大 方 咁 話 : 「 我 之 前 訪 問 過 佢 ( 吳 卓 羲 ) , 佢 唔 會 係 咁 人 ! ( 好 多 人 聽 到 喎 ) 我 唔 信 。 」 曾 華 倩 講 得 咁 得 體 , 吳 卓 羲 應 該 唔 會 蝦 人 。












[Upcoming Function + Images] 8月25日<儿歌金曲颁奖典礼2007> + 孙耀威、应采儿、林峰、吴文祈等《Boss香氛派对》 -- 25/8/2007



8月23日,某时尚品牌香氛系列推出第四款限量版香氛,为庆祝此次盛事,邀请红星孙耀威、应采儿、江若琳等到场助阵,一同感受新香水带来的慑人力量。

除上述嘉宾外,活力型男林峰更联同多位专业舞蹈员,表演一场节奏澎湃的Capoeira 巴西战舞,透过强劲的清爽香气爆发出超凡动力,尽显扣人心弦的过人力量,散发出真我魅力。



新浪娱乐讯 近日,某德国品牌邀请红星出席时尚香氛派队,孙耀威(听歌,blog)、应采儿(blog)、江若琳、黄浩然、吴文忻、郭思琳、周倩圯、杨淇、谭凯琪、甘国亮、Oscar、庄思敏、戴妮廷、CK(陈思祺)等众名明星亮相。无线当红小生林峰更是在现场多位专业舞蹈员的配合下,表演一场节奏澎湃的Capoeira巴西战舞。

当红小生林峰











[Article + Images] 吳宇森新片《天堂口》首映 舒淇“聲色”俱佳 -- 25/8/2007

[08月21日香港訊] 電影《天堂口》舉行首映禮,出席的包括: 導演陳奕利與監製張家振、演員吳彥祖、劉燁、舒淇、李小璐等,還有其他嘉賓:楊凡、許鞍華、于仁泰、何超儀、陳子聰、陳自強、樂易玲、林峰、吳卓羲、貝安琪、陳冠希、房祖名及王秀琳等,場面熱鬧。舒淇身穿紅色低胸連身裙,配戴價值二百四十萬的鑽飾出現,十分搶鏡。獲贊助名貴珠寶出場的舒淇,自問本身不是有很多名貴首飾,自己的首飾也不會超過十五萬,也收過男士送的耳環,價值多少就不知道,原來送耳環給她的是林建岳。戲中舒淇有一場很性感的跳舞戲,她坦言也覺得自己太性感,問她拍攝時又有清場嗎?舒淇表示這又不用。此外,陳冠希稍後將拍攝杜汶澤執導的新片,演員有余文樂及鍾欣桐。他指戲中有幾個故事,應該與他們不會有對手戲。要是跟他們有對手戲,問edison會否介意?他反問為何要介意,大家應該知他有非常好的女朋友。 吳彥祖十一月拍攝文藝片《新宿事件》,合作的有成龍。吳彥祖屆時會以醜様造型拍攝,笑言醜得來自己都可以接受,未致醜到認不出自己。另,房祖名之前與薛凱琪齊欣賞外國女歌手Gwen Stefani在港的演唱會,問他會否看薛凱琪周四晚舉行的音樂會?他坦言沒有聽過,要視乎到時有沒有門票。而他有份主演的《太陽照常升起》入圍威尼斯電影節的競賽部份,九月一日他出發參加,祖名是次有份角逐影帝,對手有梁朝偉,畢比特及劉青雲等,十分強勁,祖名坦言自己一心想行紅地氈。 (tungstar 圖)








[Magazine Scans] 少年四大名捕新刺激 -- 25/8/2007





[Click To Enlarge]