Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Friday, June 08, 2007

[Image] 林峰加盟EEG + 林 峰 替 身 現 亞 視 + 娱头 : 林峰掟钱认头 锺嘉欣吊高嚟卖 -- 8/6/2007



=====

林 峰 替 身 現 亞 視

《 溏 心 風 暴 》 內 程 亮 一 角 雖 然 花 心 多 情 , 但 總 算 對 常 在 心 情 深 一 片 , 由 於 角 色 討 好 間 接 令 林 峯 人 氣 急 升 , 不 少 fans 都 非 常 期 待 林 峯 的 新 劇 《 歲 月 風 雲 》 。 雖 然 新 劇 尚 未 播 出 , 不 過 凌 零 發 就 已 經 為 fans 找 到 代 替 品 , 他 就 是 《 雪 山 飛 狐 》 內 演 胡 斐 的 聶 遠 。

面 形 輪 廓 相 近

事 緣 有 網 友 在 香 港 討 論 區 貼 出 聶 遠 在 《 雪 山 飛 狐 》 內 的 劇 照 , 指 他 與 林 峯 樣 子 甚 為 相 似 , 凌 零 發 看 過 也 認 同 網 友 所 言 , 聶 遠 的 胡 婓 扮 相 跟 林 峯 在 《 大 唐 雙 龍 傳 》 的 造 型 如 出 一 轍 , 加 上 兩 人 面 形 輪 廓 相 近 , 驟 眼 看 還 以 為 是 同 一 人 , 林 峯 fans 們 大 可 暫 時 轉 投 亞 視 望 梅 止 渴 。



《 倒 模 大 俠 》 睇 真 啲 , 古 裝 打 扮 嘅 林 峯 確 實 同 聶 遠 有 啲 似 喎 !



《 倒 模 大 俠 》 睇 真 啲 , 古 裝 打 扮 嘅 林 峯 確 實 同 聶 遠 有 啲 似 喎 !

=====

娱头 : 林峰掟钱认头 锺嘉欣吊高嚟卖

上 星 期 五 ( 六 月 一 日 ) , 《 溏 心 風 暴 》 曲 終 人 散 , 常 在 心 因 為 程 亮 撞 車 去 世 , 最 終 轉 軚 與 得 得 哋 一 齊 ; 但 現 實 生 活 中 , 飾 演 程 亮 的 林 峯 , 似 乎 死 唔 眼 閉 , 由 《 溏 心 》 去 年 拍 攝 至 今 , 頻 頻 出 招 死 纏 鍾 嘉 欣 。
今 年 只 有 廿 三 歲 , 國 際 華 裔 小 姐 冠 軍 攞 正 「 美 人 牌 」 , 兼 且 自 爆 未 正 式 拍 過 拖 的 鍾 嘉 欣 , 理 所 當 然 大 把 人 吼 實 ; 為 求 搶 先 插 旗 , 做 她 第 一 個 正 式 男 友 的 除 了 花 花 公 子 林 峯 , 還 有 在 電 影 《 十 分 愛 》 中 飾 演 溝 女 王 的 伍 允 龍 。 難 怪 鍾 嘉 欣 唔 志 在 , 可 以 吊 高 嚟 賣 !

全 程 黐 實

於 《 溏 心 風 暴 》 中 被 得 得 哋 ( 陳 豪 ) 同 程 亮 ( 林 峯 ) 爭 住 愛 的 常 在 心 ( 鍾 嘉 欣 ) , 現 實 中 亦 因 為 樣 靚 身 材 正 , 引 死 唔 少 仔 , 當 中 林 峯 就 被 她 電 到 神 魂 顛 倒 。

上 星 期 五 晚 , 《 溏 心 風 暴 》 在 荃 灣 愉 景 新 城 舉 行 「 溏 心 夜 宴 」 , 與 觀 眾 一 齊 睇 大 結 局 。 當 晚 全 部 主 角 大 鮑 、 大 細 契 、 得 得 哋 、 常 在 心 同 程 亮 全 部 到 齊 , 由 於 劇 集 結 局 是 講 得 得 哋 同 常 在 心 最 終 走 埋 一 齊 , 原 本 無 綫 安 排 陳 豪 同 鍾 嘉 欣 一 齊 坐 , 但 卻 被 已 在 劇 中 死 去 的 程 亮 ( 林 峯 ) 搶 先 一 步 , 全 晚 黐 實 鍾 嘉 欣 唔 願 走 開 , 陳 豪 被 迫 同 大 鮑 ( 夏 雨 ) 坐 。

霸 到 好 位 , 林 峯 當 然 唔 放 過 示 好 機 會 , 全 晚 撩 鍾 嘉 欣 傾 偈 , 雞 啄 唔 斷 , 又 不 時 偷 (目及) 對 方 , 嗒 晒 糖 。


啜 足 三 粒 鐘

其 實 去 年 七 月 《 溏 心 》 剛 開 拍 時 , 林 峯 已 經 對 鍾 嘉 欣 虎 視 眈 眈 , 在 八 月 中 兩 人 親 密 行 埋 , 拍 攝 一 場 濕 吻 戲 , 雖 然 本 來 只 需 要 嘴 對 嘴 輕 輕 一 啜 , 但 林 峯 表 現 肉 緊 , 前 後 嘴 足 三 個 鐘 才 拍 完 。 經 此 一 啜 之 後 , 林 峯 對 鍾 嘉 欣 更 加 咬 住 唔 放 , 還 在 老 死 吳 卓 羲 面 前 , 大 讚 對 方 夠 索 又 好 嘴 。

在 往 後 幾 個 月 拍 攝 過 程 中 , 林 峯 都 頻 頻 出 招 冧 女 , 日 send 夜 send 短 訊 傳 情 , 當 知 道 鍾 嘉 欣 鍾 意 玩 NDS 遊 戲 機 , 又 充 當 打 機 專 家 同 對 方 研 究 打 機 , 更 不 時 主 動 提 出 用 Benz 跑 載 她 收 工 , 義 務 做 司 機 。

林 峯 更 猖 狂 到 在 外 景 服 裝 車 上 , 當 住 鍾 嘉 欣 面 前 換 褲 , 剝 剩 底 褲 演 嘢 。 不 過 , 林 峯 突 然 要 接 拍 回 歸 劇 《 歲 月 風 雲 》 , 提 早 一 個 月 撤 離 《 溏 心 》 大 隊 ; 在 臨 走 前 , 他 竟 主 動 向 監 製 要 求 加 插 多 一 場 kiss 戲 , 滿 足 口 癮 。

不 過 , 鍾 嘉 欣 對 林 ,峯 的 追 求 攻 勢 , 卻 有 所 保 留 。 「 其 實 Linda ( 鍾 嘉 欣 ) 都 feel 到 林 峯 對 佢 有 意 思 , 不 過 佢 驚 林 峯 太 花 弗 , 佢 又 未 真 正 拍 過 拖 , 驚 俾 人 呃 ! 」 鍾 嘉 欣 的 身 邊 人 說 。

之 後 半 年 , 由 於 林 峯 忙 於 拍 攝 《 歲 月 風 雲 》 , 經 常 加 拿 大 、 大 陸 、 香 港 周 圍 飛 , 他 只 好 暫 停 對 鍾 嘉 欣 採 取 攻 勢 , 直 到 《 溏 心 》 出 街 , 兩 人 經 常 在 宣 傳 活 動 上 碰 頭 , 林 峯 決 定 再 出 招 。


出 錢 救 美

每 逢 有 宣 傳 活 動 , 林 峯 都 好 似 貼 身 膏 藥 黐 住 鍾 嘉 欣 , 二 人 似 有 講 唔 完 話 題 , 影 合 照 時 又 搭 晒 膊 頭 。 有 次 在 將 軍 澳 東 港 城 做 宣 傳 活 動 , 原 本 林 峯 已 經 做 完 記 者 訪 問 可 以 離 開 , 但 他 都 專 登 唔 走 , 等 到 鍾 嘉 欣 做 完 訪 問 , 才 與 鍾 嘉 欣 肩 並 肩 離 開 。 不 過 , 當 發 現 有 記 者 影 相 , 鍾 嘉 欣 即 面 露 尷 尬 表 情 , 與 林 峯 保 持 距 離 。

由 於 《 溏 心 》 經 常 有 慶 祝 飯 局 , 大 契 李 司 棋 同 細 契 關 菊 英 都 分 別 請 食 飯 , 有 次 在 飯 局 中 途 突 然 有 人 問 鍾 嘉 欣 : 「 幾 時 輪 到 你 請 呀 ? 」 一 向 死 慳 死 抵 為 供 樓 的 鍾 嘉 欣 想 到 要 破 財 , 即 時 嚇 到 唔 識 出 聲 ; 唔 請 俾 人 話 孤 寒 , 請 又 大 嗱 嗱 唔 見 幾 千 蚊 , 唔 知 點 算 好 。

一 直 想 攻 陷 鍾 嘉 欣 芳 心 的 林 峯 即 刻 主 動 攬 上 身 話 出 錢 請 大 家 去 唱 K , 監 製 劉 家 豪 亦 立 即 和 議 , 還 提 議 叫 陳 法 拉 搵 緋 聞 男 友 Neway 太 子 爺 薛 世 恒 訂 間 大 房 , 幫 鍾 嘉 欣 解 圍 。

林 峯 此 舉 除 了 英 雄 救 美 , 同 時 亦 向 周 圍 的 人 宣 示 , 女 方 與 他 關 係 非 比 尋 常 , 公 開 認 頭 , 等 其 他 對 鍾 嘉 欣 有 意 思 的 人 收 手 , 一 石 二 鳥 。


同 林 峯 最 熟

雖 然 林 峯 使 盡 渾 身 解 數 , 但 鍾 嘉 欣 依 然 唔 多 志 在 , 因 為 除 了 林 峯 外 , 最 近 在 電 影 《 十 分 愛 》 中 飾 演 溝 女 王 的 伍 允 龍 , 亦 對 鍾 嘉 欣 有 所 行 動 , 兩 人 更 被 發 現 鬼 祟 撐 枱 腳 。 既 然 大 把 人 爭 , 難 怪 鍾 嘉 欣 慢 慢 揀 。

不 過 , 鍾 嘉 欣 亦 承 認 林 峯 對 她 大 獻 殷 勤 。

壹 : 覺 唔 覺 林 峯 對 你 特 別 好 ?
鍾 : 佢 對 我 好 好 , 我 對 佢 都 好 , 因 為 我 同 佢 有 最 多 對 手 戲 , 所 以 成 套 戲 我 同 佢 最 熟 。
壹 : 你 哋 有 無 發 展 機 會 ?
鍾 : 吓 ! 唔 回 應 啦 , 我 都 唔 知 點 答 你 。 其 實 都 隔 咗 咁 耐 , 要 有 嘢 一 早 都 有 咗 啦 。
壹 : 係 咪 因 為 林 峯 花 弗 , 所 以 唔 敢 接 受 佢 ?
鍾 : 咁 好 笑 , 做 朋 友 都 唔 使 理 佢 花 唔 花 弗 嘅 !

小 生 殺 手

鍾 嘉 欣 自 04 年 獲 選 華 裔 小 姐 冠 軍 後 , 便 留 港 發 展 , 簽 約 加 入 無 綫 。 外 表 嬌 滴 滴 的 Linda , 公 開 選 美 前 曾 在 加 拿 大 有 個 只 係 拖 吓 手 仔 的 初 戀 男 友 , 入 行 後 再 無 下 文 , 無 疾 而 終 , 自 此 戀 情 一 直 無 着 落 。 其 後 因 拍 劇 傳 出 緋 聞 , 均 是 霧 水 情 緣 。

鄭 伊 健
05 年 鍾 嘉 欣 獲 公 司 重 用 , 參 與 重 頭 劇 《 隨 時 候 命 》 演 出 , 當 時 未 跟 梁 詠 琪 分 手 的 伊 健 , 被 指 跟 鍾 嘉 欣 特 別 投 契 。

陳 豪
合 作 完 《 溏 心 風 暴 》 後 , 陳 豪 和 鍾 嘉 欣 最 近 再 度 合 作 新 劇 《 珠 光 寶 氣 》 , 其 間 有 指 陳 豪 對 女 方 經 常 管 接 管 送 。

梁 榮 忠
06 年 與 車 震 男 梁 榮 忠 合 作 《 我 外 母 唔 係 人 》 時 , 男 方 對 她 大 獻 殷 勤 , 令 梁 榮 忠 跟 當 時 女 友 鍾 麗 淇 大 吵 一 場 。

花 花 公 子

出 身 富 裕 的 林 峯 , 向 來 溝 女 無 數 , 其 花 弗 形 象 亦 深 入 民 心 , 多 次 圖 文 並 茂 斷 正 。

上 海 女 助 手
06 年 在 上 海 拍 攝 《 太 極 》 時 , 以 高 價 每 月 二 千 元 長 包 國 內 一 名 女 助 手 貼 身 服 侍 , 有 記 者 更 從 防 盜 眼 發 現 , 女 助 手 竟 然 兩 晚 鬼 祟 入 林 峯 房 , 關 係 非 比 尋 常 。

陳 敏 之
05 年 11 月 於 銅 鑼 灣 發 現 陳 敏 之 接 載 林 峯 到 灣 仔 蒲 吧 談 心 , 夜 聚 三 小 時 , 但 為 了 避 嫌 , 離 開 時 , 林 峯 無 再 坐 女 方 的 車 。

新 加 坡 攬 女
05 年 2 月 在 新 加 坡 拍 外 景 期 間 , 於 當 地 的 夜 場 ZOUK 尋 開 心 , 他 更 主 動 攬 實 「 坡 妹 」 , 一 同 玩 到 舞 廳 打 烊 才 結 伴 離 開 。

李 彩 華
01 年 9 月 , 合 作 拍 攝 電 影 《 別 戀 》 , 林 峯 以 零 食 攻 勢 及 充 當 「 柴 可 夫 」 司 機 , 成 功 攻 佔 阿 Rain 芳 心 , 及 後 阿 Rain 更 被 拍 得 到 林 峯 家 過 夜 。

楊 怡
01 年 5 月 , 合 拍 電 視 劇 《 再 生 緣 》 時 , 經 常 出 雙 入 對 , 其 後 轉 到 內 地 拍 攝 外 景 , 二 人 竟 沒 跟 大 隊 回 港 , 被 工 作 人 員 取 笑 二 人 去 度 蜜 月 。

葉 璇
99 年 , 二 人 同 為 無 綫 《 8 頻 道 》 擔 任 主 持 時 , 曾 經 被 工 作 人 員 撞 破 在 餐 廳 撐 枱 腳 , 男 方 更 經 常 接 葉 璇 返 工 放 工 。


啜 出 火
男 、 女 演 員 經 常 跟 拍 戲 對 手 拍 接 吻 戲 , 因 為 過 度 投 入 錫 出 感 情 , 大 有 人 在 ; 一 旦 錫 出 火 , 搞 到 家 變 情 變 亦 一 樣 有 。

陶 大 宇   郭 羨 妮
結 婚 七 年 的 陶 大 宇 , 拍 《 學 警 出更 》 時 與 郭 羨 妮 因 一 場 激 吻 戲 而 撻 着 , 更 瞞 住 老 婆 , 跟 對 方 秘 密 交 往 , 事 件 終 被 大 宇 嫂 發 覺 , 但 男 方 不 惜 身 邊 人 , 選 擇 拋 妻 , 搞 到 形 象 插 水 。

郭 富 城   熊 黛 林
有 樣 有 身 材 的 中 國 模 特 兒 熊 黛 林 , 去 年 與 郭 富 城 拍 遊 戲 展 廣 告 有 接 吻 鏡 頭 , 因 而 一 吻 定 情 , 郭 富 城 出 動 二 百 萬 跑 車 接 載 女 方 , 而 熊 黛 林 亦 因 為 城 城 , 同 在 大 陸 的 model 男 友 分 手 。

陳 豪   廖 碧 兒
早 已 互 有 好 感 的 廖 碧 兒 和 陳 豪 早 在 05 年 因 拍 《 心 花 放 》 一 劇 擦 出 愛 火 , 劇 中 二 人 因 飾 演 一 對 小 夫 妻 , 拍 接 吻 戲 時 經 常 戲 假 情 真 。




最 近 因 為 經 常 同 場 宣 傳 , 令 林 峯 有 機 會 頻 頻 向 鍾 嘉 欣 展 開 追 求 攻 勢 。



撩 傾 偈 :霸 到 靚 位 , 林 峯 唔 放 過 任 何 機 會 , 不 停 撩 對 方 傾 偈 。



射 喱 (目及) :林 峯 仲 不 時 用 射 喱 眼 偷 望 鍾 嘉 欣 。


拖 住 唱 :兩 人 合 唱 主 題 曲 時 , 林 峯 在 後 台 未 出 場 前 一 分 鐘 , 已 經 拖 住 鍾 嘉 欣 唔 放 。

[Article + Image] 鍾嘉欣夜會林峰说好正常 -- 8/6/2007



最近有報道指林峰藉故親近鍾嘉欣,並展開熱烈追求,鍾嘉欣昨日在電話中說:「我感覺唔到林峰追求我,可能我遲鈍啦!(報道話佢管接送?)禮貌上Gentleman都會咁做,有時大家夜收廠,車埋好正常。」對於林峰被指經常以玩NDS為由親近她,她說:「我未見過佢玩NDS,我係有玩,不過佢係打PSP囉!」至於被拍得與《十分愛》演員伍允龍撐台腳,她揚言二人關係如兄妹,只是普通朋友食飯,並非拍拖。

另外,林峰明天將舉行簽約英皇儀式,除英皇群星支持外,鍾嘉欣更獲邀任特別嘉賓,好朋友關係可見一斑!

[Function + Poster] Function In June + Hearts Of Greed Original DVD To Be Released In HK -- 8/6/2007

轉自FungForever (香港官網)

林峰加盟EEG記招

FUNG 於 8/6 有一活動 在西九龍中心,
這是第一次跟英皇公司合作,且有歌唱環節,
相信大家都不容錯過; 雖然遇不上假日時段,
但都希望各位盡量,盡量,盡量抽空出席!!!
以示支持偶像踏入歌壇的第一步~

另外, 日前於港台的錄音節目,
將會在 11/6 -15/6 晚上12:00 港台播出!!!
敬請留意收聽!!


更新:
日期:07年6月8日 (五)
時間:3:00PM 開始
人物:關智斌, ,SUNBOY'Z,,洪卓立,,吳浩康,,李逸朗,,蔣雅文,,泳兒,,鍾舒漫

集合時間: 12:30
集合地點: 西九龍中心正門地下

***請帶備會服出席***

事次為Fung 首度跟英皇公司合作,
會有歌唱環節,請各位盡量抽空出席!


往馬來西亞(出席殘酷一丁節目) 2007/06/24- 25 15:00-16:30

YOGA PR EVENT 2007/06/23 15:00-16:30 旺角雅蘭中心

同寵物親親嗲D‧愛心滿溢父親節
2007/06/17 15:00 - 16:00 將軍澳新都城二期L1天幕廣場
Link

往上海 (出席電視節活動) 2007/06/11- 14

林峰加盟EEG記招
2007/06/08 15:00 西九龍中心 Link



Hearts Of Greed DVD [Original] is now currently released in HK market.

Wednesday, June 06, 2007

[Function + Images] Fung’s Function On 17th June 07 + Love New Breath Official Website Link + 6月5号港台錄音節目贴图 -- 6/6/2007

转FF

港台節目 2007/06/05 16:45 廣播道香港電台

同寵物親親嗲D‧愛心滿溢父親節
2007/06/17
15:00 - 16:00
將軍澳新都城二期L1天幕廣場


集合時間地點 待定

***請帶備會服出席***

相關資料
日期: 17/6/2007
活動: 同寵物親親嗲D‧愛心滿溢父親節
藝人: 林峰 、 陳敏之 、 葉翠翠 、 沈穎婷 、
蔡淇俊 。
時間: 15:00 - 16:00
地點: 將軍澳新都城二期L1天幕廣場

Love New Breath's Official Link:

http://www.cts.com.tw/prog/a/a0066/









Hong Kong Fans Gathering:





[Magazine Scans] 林峰「認真的男人最有魅力」 -- 6/6/2007





[Click To Enlarge]

[Articles + Images] 溏心48點收視不敵大長今 310萬觀眾追睇平《戇夫成龍》紀錄 + 葉翠翠閒變莊 -- 6/6/2007

【明報專訊】無綫《溏心風暴 》於上周五播映大結局,昨日無綫總經理陳志雲 公布收視,當晚最高收視點達48點(四捨五入計,超過310萬觀眾人數),撼低了04年的話題劇《金枝慾孽》的44點收視點; 並跟03年的《戇夫成龍 》48點成績平起平坐。不過,《溏心風暴》仍未是05年的外購劇《大長今》對手,當年此劇創50點(接近330萬觀眾人數)最高收視紀錄,至今未逢敵手。「大鮑」夏雨對《溏心風暴》打唔低《 大長今》條氣唔順,他說﹕「大家已盡力去做,但也要天時地利人和配合。」

昨日公布上周收視調查報告,《溏心風暴》的一至五晚平均收視40點,周五晚的平均為44點;尾段播得得地向常在心求婚時最高收視點達48點,觀眾人數超過310萬。無綫總經理陳志雲對收視成績感滿意,他表示近年觀眾看電視習慣改變,除了非法的網上收看,亦有在食肆或商場大班人一起收看。在計算收視紀錄也有影響,今次《溏心風暴》已創下好成績。

不製作特別版交代情節

對於網民炮轟《溏心風暴》有好些情節未有交代清楚,要求無綫製作特別版交代?陳志雲稱有些細節難完全交代,無綫不會因此製作特別版。他笑說﹕「難道古裝劇裏也要交代那些大俠為何不工作也有飯食?」

《溏心風暴》最近的風頭一時無兩,但要問鼎2007年的平均收視最高劇集卻有難度。據收視紀錄,40集的《溏心風暴》開首播映的收視成績偏低,而每周收視平穩上揚,到中段大契的金句爆出才掀高潮。《溏》劇首周平均收視29點,第二個星期跌至28點,到第四周才達平均3字頭有32點,結局篇的最後一周更達平均40點收視。

夏雨條氣唔順

大鮑夏雨稱,最高48點收視當然滿意,但他最想能打破《大長今》的紀錄,故現在條氣有些唔順。他稱沒有理由贏不到外購劇,大家已盡力,但也要天時地利人和配合。問夏雨《溏心風暴》是否代表作?他稱這是其中一部滿意作品,但論反應迴響,今次第一次咁勁。他又稱原班人馬最快是明年1月拍新劇,現在也未開始籌備。

大契﹕成績比預期中好

大契李司棋 稱,最高收視成績比她預期中更高,初時她估最高點是46點,現在這成績已很滿意了。司棋姐稱今次拍《溏》劇令人回味無窮,是很難得的機會,她特別珍惜。《溏心風暴》上周五大結局,Fans心情失落,有網民更每日倒數沒有《溏心風暴》的日子,認真長情。

林峰﹕收視應該更勁
林峰說﹕「收視好是意料中事,我知道有很多人去茶餐廳睇,播完十足戲院散場,很墟。講真,如果這批人返屋企睇,收視有機會更勁,不過有48點已經很好。」

==============

<溏 心 >上 週 五 玩 完 , 無 最 後 一 谷 愉 景 新 城 商 場 , 筵 開 40 席 大 搞 「 溏 心 夜 宴 」 , 招 待 400 多 名 觀 眾 席 上 同 吃 鮑 魚 盆 菜 , 一 齊 收 睇 細 契 撞 賤 德 , 真 係 熱 鬧 。 無 用 10 萬 蚊 谷 收 視 , 除 Gil Gil 泰 國 趕 戲 唔 到 , 其 他 演 員 報 晒 到 , 出 得 一 集 都 冇 葉 翠 翠 , 永 冇 甩 拖 喎 , 當 晚 出 招 由 布 景 板 大 茄 變 主 角 , 件 Pacino Wan 淺 米 色 低 胸 戰 衣 。

最 欣 賞 翠 翠 夠 搏 , 不 過 俾 FBI 發 現 個 爆 笑 位 , 話 說 翠 翠 原 本 安 排 坐 監 製 劉 家 豪 身 邊 , 不 過 開 席 時 已 俾 人 迫 去 屈 人 親 家 梁 舜 燕 同 賤 人 德 隔 籬 , 最 後 監 製 梗 係 坐 番 大 細 契 中 間 啦 , 不 過 翠 翠 唔 放 過 最 後 機 會 , 輸 畀 大 細 契 冇 得 傍 實 監 製 心 服 口 服 , 翠 翠 完 場 前 自 發 功 , 拎 住 個 斷 晒 市 Chanel CoCo Cabas 漆 皮 袋 , 企 定 定 任 影 , 呢 種 斗 令 變 5 蚊 態 度 , FBI 好 buy , 總 好 過 草 餅 林 莉 , 全 晚 都 真 係 做 布 景 板 咋 !



有 圖 為 證 , 葉 翠 翠 原 本 執 到 支 好 籤 , 不 過 最 終 都 係 空 歡 喜 一 場



明 明 可 以 黐 住 監 製 坐 , 家 迫 住 坐 梁 舜 燕 同 李 成 昌 隔 籬 , 睇 開 啦 , 本 來 都 唔 係 主 角 啦



樂 易 玲 ( 右 ) 當 晚 帶 實 林 同 鍾 嘉 欣 滿 場 飛 , 介 紹 畀 在 場 韓 國 攝 製 隊 認 識 , 新 寵 喎



側田(左二)悉尼演唱會獲林峯(左)、蒙嘉慧(右二)及楊思琦(右)捧場

[Article + Images] 萧定一暗指林峰曾整容 爆李彩桦与连凯亲近 -- 6/6/2007





2007年6月4日,香港,“变靓点”老板萧定一昨日(6月4日)正式公布公司旗下首位男性整容代言人夏永谦 (Flame) ,而吴文忻、甄颖珊和陈乐榣也一起出席支持师弟。

萧定一透露,夏永谦 (原名刘琰)是绯闻女友李彩华(Rain)的表弟,他说:“李彩华是我生命中最重要的人,当我无助时她便会帮我,(有没有找过圈中男艺人?)圈中已找过5位但全都推掉,(是否找过苏永康?)没有,我不敢找金牌经理人公司旗下的艺人。 ”

李彩华是否有介绍圈中好友给他当代言人?他立即说:“我想林峰不肯做呢!”之后全场立即鸦雀无声,可能他也发觉说话暗指林峰曾经整容,所以立即改口说:“近日李彩华好像与连凯较好哦!(那是否会否邀林峰当整容代言人?)不用啦!他这么帅。”

此外,吴文忻是否会推荐男性友人为整容代言人?她表示:“基本上每个人都是肯做不肯认,所以你们要多多支持我们呢。”

Monday, June 04, 2007

[News] Ratings Report (May 28 - June 1) + Hong Kong Fans Gathering -- 4/6/2007

1. Hearts Of Greed [Ep. 36-40 (End)]: 40 POINTS [UP 5 POINTS]- PEAKING AT 48 POINTS: RECORD HIGH IN 3 YEARS TIME.

2. The Family Link [Ep. 11-15]: 34 points [Up 2 points]






Sunday, June 03, 2007

[Magazine Scans] 上海电视杂志特刊 + Ratings Report -- 3/6/2007







Ratings Report [May 21 – May 25]:

1. Hearts Of Greed [Ep. 31-35]: 35 points (Up 2 points), Peaking At 40 Points

2. The Family Link [Ep. 6-10]: 32 points (Up 1 points), Peaking At 34 Points

3. Best Selling Secrets: 27 points (Up 2 points)

[Magazine Scans + Cool Images] 新呼吸呼出甜蜜悲傷 + 真實版《尋秦記》林峰看兵馬俑 入戲感應 + 林峰李亞男出任婚紗公司代言人 -- 3/6/2007































圖:林峰拖李亞男行騷心情緊張

林峰和李亞男最近出任婚紗公司代言人,昨日並到婚紗展行騷,先後演繹了多套婚紗及禮服,不過林峰行騷時卻有些生硬,甚至不懂得望向鏡頭,事後他解釋是緊張所致。

結婚衝動

不過,林峰原來讀大學時,早已試過為朋友當模特兒拍婚紗照,他笑道:「當年用菲林相機,所以一個甫士要擺很久才拍攝,現在用數碼相機就方便得多。(今次做代言人可有加速你成家之意?)我一直都想拍拖,尤其近幾年看到李克勤及林文龍等相繼結婚,令我都有結婚衝動。」

水底婚禮

林峰更希望將來能舉行水底婚禮,故未來老婆一定要懂得游泳。那可會去外國拍婚紗照?他即大賣廣告道:「之前確有想過,但今次為羅浮宮拍婚紗照,他們有很多景,拍一天就像去了很多地方,所以根本不用出外拍攝。(將來你可會秘密結婚?)一定不會,因為家人希望我大排宴席,所以應該會分兩次擺酒,除了宴請香港親朋,還會回鄉擺酒。」

[Magazine Scans] TVB拍四大名補 搞古裝版CSI + TVB黃金10年的峰少大圖 -- 3/6/2007