Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, May 19, 2007

[Article + Images] 林峰姦情被揭萬眾矚目 -- 19/5/2007



林 峯 被 罰 行 石 卵 路 , 初 時 竟 不 願 孭 起 陳 法 拉 。





「 細 契 」 關 菊 英 昨 日 被 罰 浸 豬 籠 , 「 兒 子 」 黎 諾 懿 親 手 「 行 刑 」 。


《 溏 心 風 暴 》 演 員 昨 日 舉 行 「 家 事 法 庭 」 , 「 公 審 」 劇 中 演 員 , 細 契 關 菊 英 慘 被 浸 豬 籠 ! 另 外 , 鍾 嘉 欣 發 現 林 峯 有 第 三 者 那 一 集 的 收 視 率 , 原 來 比 大 契 歸 天 那 一 集 更 勝 一 籌 !

《 溏 心 風 暴 》 劇 情 高 潮 迭 起 , 萬 眾 期 待 的 「 大 契 歸 天 」 ( 周 三 ) , 最 高 收 視 達 36 點 , 不 過 , 鍾 嘉 欣 ( Linda ) 發 現 林 峯 有 第 三 者 那 一 集 ( 周 四 ) , 最 高 收 視 竟 達 39 點 , 可 算 掀 起 另 一 高 潮 。 李 司 棋 對 此 不 覺 失 望 , 她 說 : 「 咁 咪 仲 好 , 有 推 動 力 嘛 ! 之 後 細 契 返 唐 家 仲 好 睇 ! ( 覺 得 套 劇 邊 個 最 乞 人 憎 ? ) 唔 係 細 契 , 係 親 家 ( 梁 舜 燕 飾 ) 嗰 一 家 ! 之 後 佢 哋 仲 入 住 唐 家 , 好 大 鑊 ! 」

至 於 此 劇 是 否 算 是 李 司 棋 的 代 表 作 呢 ? 她 說 : 「 初 期 啲 人 問 我 , 我 覺 得 言 之 過 早 , 依 家 『 埋 咗 單 』 , 我 可 以 話 呢 套 係 我 嘅 得 意 作 品 。 」 期 間 有 位 師 奶 fans 不 停 叫 李 司 棋 , 司 棋 上 前 打 招 呼 時 , 她 竟 哭 着 說 : 「 唔 好 死 呀 ! 司 棋 姐 你 唔 好 死 呀 ! 」

細 契 浸 豬 籠

對 於 與 鍾 嘉 欣 的 感 情 線 又 起 高 潮 , 林 峯 說 : 「 套 劇 嘅 感 情 線 寫 得 好 細 膩 , 都 預 咗 出 街 畀 人 鬧 , 所 以 會 少 啲 出 街 ! ( 蒙 嘉 慧 畀 人 勁 鬧 喎 ! ) 所 以 佢 今 日 唔 見 人 啦 ! 其 實 阿 Mo ( 陳 豪 ) 都 應 該 受 審 , 人 哋 有 男 朋 友 , 你 成 日 黐 埋 去 做 乜 ! 不 過 今 次 有 啲 失 望 , 就 係 冇 得 同 大 、 細 契 合 作 ! 」

關 菊 英 、 黃 宗 澤 ( Bosco ) 、 林 峯 等 昨 日 齊 齊 入 「 犯 人 欄 」 受 審 , 關 菊 英 被 罰 浸 豬 籠 , 林 峯 、 Bosco 先 後 被 罰 行 石 卵 路 及 吃 wasabi 三 文 治 , 而 林 峯 行 石 卵 路 時 , 眾 人 要 他 孭 陳 法 拉 , 他 居 然 說 : 「 可 唔 可 以 孭 黎 諾 懿 呀 ! 」 事 後 他 解 釋 : 「 冇 嘢 ! 只 不 過 男 仔 孭 女 仔 太 容 易 嘛 ! 」

剛 從 泰 國 拍 《 珠 光 寶 氣 》 返 港 的 Bosco , 對 於 有 報 道 指 陳 豪 與 蔡 少 芬 「 山 洞 幽 會 」 , 他 說 : 「 嗰 日 本 來 我 會 去 , 但 我 去 咗 做 spa ! ( 你 畀 機 會 人 哋 ? ) 唔 係 , 嗰 度 係 養 燕 子 嘅 , 我 深 信 佢 哋 唔 係 嗰 回 事 ! 」





0 Comments:

Post a Comment

<< Home