Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Sunday, May 13, 2007

[Article + Image] 林峰媽咪心水靚手袋 -- 13/5/2007

「 今 年 母 親 節 , 我 媽 咪 唔 喺 香 港 , 所 以 我 哋 唔 會 慶 祝 , 其 實 因 為 父 母 成 日 飛 嚟 飛 去 , 加 上 我 屋 企 唔 係 好 重 視 母 親 節 同 父 親 節 呢 啲 節 日 , 所 以 好 多 時 我 都 唔 記 得 幾 時 係 母 親 節 , 反 而 係 每 年 臨 到 母 親 節 , 爹 哋 就 會 提 我 水 , 如 果 媽 咪 唔 喺 香 港 , 我 就 會 打 個 長 途 電 話 同 佢 講 聲 母 親 節 快 樂 , 不 過 因 為 之 前 媽 咪 曾 經 向 我 暗 示 睇 中 某 個 品 牌 手 袋 , 相 信 我 呢 幾 日 都 會 偷 偷 哋 買 嚟 送 畀 佢 , 佢 都 講 到 咁 明 冇 理 由 唔 送 , 我 覺 得 只 要 有 心 同 孝 順 , 咁 就 日 日 都 可 以 係 母 親 節 同 父 親 節 啦 。 」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home