Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Sunday, December 10, 2006

[News + Article] 林峯對著手機狂啜 + Rain Li Greeted Raymond Happy Birthday in Her Blog - 10/12/2006

■情到濃時,林峯突然對住電話連啜兩啖(箭嘴示)……搞到跟前的店員不知所措,唯有擰歪面。

■林峯lum女招數咁叻,難怪緋聞女友一大籮,唔知鍾嘉欣有否試過同林生玩「啜爆」呢﹖


■把冷帽拉到眼簾的林峯,一坐低即狂按電話發送短訊,使唔使咁急﹖

■林峯傾電話傾到咁陶醉,連記者埋身影相都唔知。


■貪靚姿整的林峯,置裝期間,不時進出試身室對鏡自照。

■埋單時,聽到店員讚他「大隻」,林峯即開懷大笑,乜咁易tum﹖
■記者發現林峯上車後,即急忙打電話,唔使咁急丫﹖



「男人不壞,女人不愛﹗」出道至今緋聞不絕的林峯,雖然風流過人,但依然大把女人爭住上,皆因林峯不但有型靚仔、家底豐厚,lum女招數更是多到你估唔到。日前,本報於林峯赴加國拍外景前,曾近距離見證他出招lum女的情況,為lum女,林峯當眾啜爆電話都肯制,lum爆﹗未知緋聞女友鍾嘉欣點睇呢﹖
  
現時身處加拿大拍攝新劇《歲月風雲》外景的林峯,本周一(12月4日)下午五時許,林峯趁住未起行,單拖到銅鑼灣名店掃貨置新裝。


  姿整大少狂照鏡
   現場所見,戴上冷帽的林峯,在名店「Shine」置裝,只見他狂試戴銀手鏈及太陽眼鏡期間,不時對鏡自照,戴又照下、除又照下,左睇右睇,夠晒姿整,揀完一輪配飾後,林峯仍意猶未盡,揀了大堆貼身上衣入更衣室試身,試足成粒鐘才扑槌買下四件衫及兩條鏈,埋單兩千有找。

   置裝後,林峯走到附近餐廳坐下,記者發現,林峯刻意選擇背對門口的吧頭位置坐下,並即時點了杯生啤後,便著緊地拿著電話收發短訊,其間只見他不時望著電話傻笑。發足十五分鐘短訊後,電話終於識響,林峯緊張地接聽,還不時兩頭望。由於餐廳內人客稀疏,故林峯放下戒備,全情投入跟對方談心,還不時細聲講大聲笑。


  肉麻情話嚇人
   未知是否傾得過份投入,即使記者走埋身邊拍照也未有察覺,記者走近林峯身邊時,聽到他正跟電話中人說﹕「哈﹗咁你想點丫﹖嘿嘿嘿,啊﹗你敢﹖我會好Hurt o架……」認真骨痹﹗林大少lum女確有一手。肉麻情話傾極唔完,直至記者聽到林峯以嬌俏聲線講「拜拜﹗」時,發現他突然興起,把電話放在嘴邊連啜兩啖,嘩﹗唔使呀﹖

   啜爆電話後,林峯匆匆埋單離開餐廳,出門時發現有記者的他,先愕然後微笑,然後急急腳跑上其平治跑車,由司機接送離開。


Rain Li Greeted Raymond Happy Birthday in Her Blog

8/12係我一位入行之後認識嘅朋友嘅生日........
首先祝佢生日快樂............
雖然佢有佢忙..............
我有我忙..........
但係我都會記得Lee個大日子............
我諗佢應該喺外地工作......
Anyway.............我喺我嘅夢裏面已經遇見倒佢..........
仲同佢講左生日快樂.............
希望佢喺佢嘅夢裏面都同樣感受到我嘅祝福啦................

LINK:
http://hk.myblog.yahoo.com/jw!2oCKV1mAER5REBgjUd.cwWcK/article?mid=9776&prev=9818&next=9730

0 Comments:

Post a Comment

<< Home