Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, December 11, 2006

[Article] Gallen Lo's Opinion On TVB New Generation Siu Sang + One Tai Gik Image - 11/12/2006

苹果日报 2006.12.10

新 扎 小 生 点 将 录

无 线 近 年 力 捧 黄 宗 泽 、 吴 卓 羲 、 林 峰 、 郑 嘉 颖 和 马 国 明 五 位 新 扎 小 生 , 在 罗 嘉 良 眼 中 , 各 人 风 格 各 异 , 由 嘉 良 评 评 後 辈 , 且 看 哪 位 是 他 的 心 水 上 位 人 选 。

黄 宗 泽 沉 实 大 体

「 佢 几 沉 实 , 睇 佢 同 胡 杏 儿 嘅 新 闻 , 佢 处 理 得 唔 错 , 都 几 大 体 , 会 讲 吓 笑 , 氹 吓 人 开 心 , 咁 件 事 又 过 去 啦 。 睇 佢 演 戏 呢 , 佢 唔 会 做 啲 嘢 哗 众 取 宠 抢 镜 , 系 做 好 本 份 , 好 可 取 。 」

吴 卓 羲 形 格 俱 备

「 佢 好 尊 重 我 , 有 次 喺 Joyce 撞 到 佢 , 佢 以 为 我 拍 长 剧 , 仲 话 『 你 返 去 呀 ? 希 望 同 你 再 合 作 呀 ! 』 佢 外 形 几 好 , 有 潜 质 , 佢 有 佢 性 格 。 至 於 话 佢 跳 舞 点 样 , 以 我 自 己 经 验 嚟 睇 , 以 前 我 都 试 过 唱 歌 演 戏 , 但 handle 唔 到 , 所 以 当 时 咪 死 罗 , 分 配 好 紧 要 架 , 结 果 自 己 选 择 放 弃 唱 歌 先 。 吴 卓 羲 遇 到 呢 啲 难 题 , 就 要 考 虑 吓 点 做 。 」




林 峰 演 技 跃 进

「 佢 做 《 女 人 唔 易 做 》 有 进 步 , 拍 《 流 金 岁 月 》 时 , 佢 当 我 系 个 大 哥 哥 , 会 打 电 话 同 我 联 络 , 佢 对 我 唔 错 。 林 峰 , 要 把 握 好 每 一 次 机 会 , 我 好 期 待 睇 佢 嘅 《 岁 月 风 云 》 。 」


郑 嘉 颖 经 历 搭 够

「 我 冇 同 佢 合 作 过 , 亦 都 因 为 自 己 唔 喺 香 港 , 睇 唔 到 佢 嘅 演 出 , 但 知 道 佢 依 家 有 好 多 机 会 , 咁 佢 以 前 都 有 好 多 经 历 , 见 佢 依 家 咁 都 戥 佢 开 心 , 相 信 佢 会 好 好 把 握 。 」


马 国 明 黑 马 之 选

「 佢 系 一 只 黑 马 , 佢 系 几 乖 、 几 听 话 嘅 艺 员 。 佢 攞 咗 个 飞 跃 进 步 男 艺 员 奖 , 恭 喜 佢 , 佢 有 前 途 嘅 , 佢 个 样 成 熟 啲 , 都 几 好 、 几 舒 服
。 」


Tai Gik Image: Myolie + Raymond


0 Comments:

Post a Comment

<< Home