Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, December 24, 2007

[Article+ Images]廖 碧 兒 、 林峯炮 製 甩 毛 大 餐20/12/2007蘋果日報

廖 碧 兒 和 林峯殺 入 廚 房 煎 帶 子 、 整 沙 律 , 二 人 互 笑 互 窒 , 瀰 漫 一 片 歡 樂 。 林峯和 廖 碧 兒 暫 將 弗 扔 一 邊 , 齊 嘆 樹 頭 形 蛋 糕 。
林峯張 口 狂 帶 子 , 其 實 他 都 有 鬼 馬 的 一 面 。
雞 同 鴨 講 鬥 瘀 皮 廖 碧 兒 、 林峯炮 製 甩 毛 大 餐
林 峯官 仔 骨 骨 , 廖 碧 兒 則 是 性 感 竹 升 妹 , 兩 人 都 看 似 十 指 不 沾 陽 春 水 , 今 次 聯 手 炮 製 聖誕 大 餐 , 雖 未 致 雞 手 鴨 腳 , 但 雞 同 鴨 講 兼 笑 話 成 籮 , 身 穿 黑 毛 衣 的 林 峯親 煮 香 煎 帶 子 , 忙 製 大 蝦 鮮 果 沙 律 的 廖 碧 兒 赫 見 他 飛 甩 黑 毛 飄 落 鑊 , 即 時 笑 爆 廚 房 : 「 你 毛 毛 呀 ! 黑 色 仲 唔 係 你 ? 」
互 爆 騎 呢 事
現場 見 碧 兒 炮 製 沙 律 似 模 似 樣 , 其 實 她 平 日 喜 自 製 曲 奇 餅 、 雞 及 蛋 糕 等 西 餐 , 之 前 她更 上 過 《 美 女 廚 房 》 做 嘉 賓 , 但 被 周 中 師 傅 批 評 「 唔 掂 」 , 她 說 : 「 我 整 番 茄 蟹 湯, 佢 話 唔 好 食 , 話 蟹 唔 適 合 用 番 茄 , 冬 陰 功 都 係 咁 啦 , 每 個 人 口 味 唔 同 , 我 煮 西 餐多 , 佢 唔 了 解 我 。 」 林 峯則 說 : 「 我 煮 唔 難 食 , 因 為 我 爹 煮 好 叻 , 佢 後 生 時 學 廚 , 所 以 我 都 承 接 到 少 少 , 最 叻 係 整 羊 肉 紅 蘿 蔔 炆 飯 。 」林 峯和 碧 兒 嘆 美 食 時 , 吃 得 津 津 有 味 , 但 二 人 邊 吃 邊 互 爆 騎 呢 事 , 碧 兒 先 笑 說 : 「 阿 峯鍾 意 扮 cool , 佢 講 笑 話 我 唔 識 聽 , 佢 用 廣 東 話 講 笑 , 太 複 雜 我 都 聽 唔 明 。 」 林 峯即 反 爆 碧 兒 聽 不 懂 普 通 話 , 他 說 : 「 我 同 佢 出 埠 做 , 人 講 普 通 話 , 佢 都 唔 知 人 講 乜 , 我 要 做 埋 佢 繙 譯 。 」
被 窒 聽 唔 明
問 碧 兒 覺 得 林峯 還 有 甚 麼 缺 點 ? 林 峯即 搶 先 說 : 「 鍾 意 潤 人 呀 。 」 碧 兒 聽 得 一 頭 霧 水 : 「 乜 係 潤 人 ? 」 她 得 悉 是 窒 人 的 意 思 後 , 林 峯才 說 : 「 我 對 熟 朋 友 先 會 潤 人 咋 。 」 碧 兒 即 笑 道 : 「 但 對 我 都 係 冇 作 用 , 因 為 都 係 聽 唔 明 。 」

採 訪 : 朱 倬 誼  

攝 影 : 陳 偉 權

化 妝 : Raymond Yip of Mae Von

髮 型 : DY of Hair Culture ( 林 ) 、 Ivan Lee of Hair Quarters ( 廖 碧 兒 )

服 裝 : Roberto Cavalli ( 廖 碧 兒 ) 、 YSL ( 林峯 )

場 地 : Towngas Avenue at CWB

0 Comments:

Post a Comment

<< Home