Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, December 24, 2007

[Article+ Images]林峯、 黃 宗 澤 Fans 鬥 大 聲20/12/2007蘋果日報

林峯跟 黃 宗 澤 的 fans 為 支 持 偶 像 行 騷 而 互 相 對 嗌 , 幸 好 場 面 並 沒 有 大 混 亂 。

林峯 、 黃 宗 澤 、 吳 日 言 、 Oscar 及 梁 靖 琪 等 前 晚 在 圓 方 為 一 時 裝 店 行 花 生 騷 , 吳 日 言 跟梁 靖 琪 出 場 時 還 作 狀 嘴 對 嘴 , Oscar 跟 吳 日 言 出 場 時 , Oscar 在 吳 日 言 的 臀 部 拍 了一 下 , 現 場 林峯 跟 黃 宗 澤 的 fans 卻 互 相 對 壘 鬥 嗌 , 幸 好 場 面 未 有 失 控 。
夾 定 打 屁 股 搶 鏡
問 吳 日 言 是 否 跟 Oscar 夾 定 打 pat pat , 她 說 : 「 之 前 佢 提 議 打 我 一 下 , 但 就 冇 講打 邊 度 , 佢 出 場 做 呢 個 動 作 都 可 以 接 受 。 」 問 她 可 有 被 非 禮 的 感 覺 , 她 謂 : 「 咁 又冇 , 不 過 難 受 係 要 出 補 相 時 , 要 被 佢 打 多 幾 次 ! 佢 咁 鬼 大 力 , 痛 嘛 , 大 家 都 熟 , 如 果 換 轉 係 林峯 或 黃 宗 澤 就 唔 係 幾 OK , 因 為 唔 熟 。 」提 到 林峯 跟 黃 宗 澤 的 fans 鬥 嗌 , 兩 人 都 表 示 場 面 溫 和 , 黃 宗 澤 透 露 稍 後 會 跟 fans 舉 行 聖 誕聚 會 兼 補 祝 他 生 日 , 他 稱 緋 聞 女 友 胡 杏 兒 並 沒 有 送 生 日 禮 物 給 他 。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home