Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, July 23, 2007

[Article + Images] 林 峯 讚 港 姐 勇 氣 可 嘉 -- 23/7/2007





無 綫 遊 戲 節 目 《 奧 運 玩 得 叻 》 昨 日 在 將 軍 澳 電 視 城 錄 影 , 嘉 賓 林 峯 、 陳 敏 之 、 廖 碧 兒 、 梁 靖 琪 、 湯 盈 盈 、 陳 山 聰 個 個 為 了 一 隻 錶 賣 口 乖 。 陳 敏 之 最 後 成 為 大 贏 家 , 除 了 以 最 高 分 得 到 一 條 鑽 石 鏈 , 因 為 一 球 射 中 入 籃 , 贏 得 4 萬 8 千 元 的 鑽 石 錶 。

懶 理 投 訴

林 峯 前 晚 擔 任 港 姐 決 賽 表 演 嘉 賓 , 有 網 友 指 港 姐 冠 軍 張 嘉 兒 不 夠 靚 , 他 說 : 「 冇 睇 到 , 冇 乜 留 意 乜 o野 樣 , 不 過 , 評 判 選 得 出 有 原 因 , 可 能 佢 各 方 面 都 適 合 。 」 林 峯 大 讚 一 班 港 姐 夠 勇 氣 , 他 說 : 「 我 個 部 份 要 吊 威 也 , 其 中 有 四 個 港 姐 都 有 吊 , 然 後 仲 要 著 住 威 o也 褲 跳 舞 , 之 後 又 要 著 泳 裝 , 幾 驚 佢 哋 大 髀 會 瘀 晒 ! 真 係 勇 氣 可 嘉 ! 」

此 外 , 陳 百 祥 被 讀 者 投 訴 在 港 姐 騷 穿 短 褲 , 對 此 他 說 : 「 我 叫 任 我 行 , 我 行 我 素 , 會 接 受 時 裝 新 事 物 , 年 年 都 有 人 投 訴 我 , 香 港 依 家 係 流 行 投 訴 文 化 。 」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home