Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, July 14, 2007

[** Full Reports] The Drive Of Life's Advertisement In Malaysia + Promotion + Fung's MV On The Drive Of Life Ending Song With Bernice Liu -- 15/7/2007



















林峰的人緣有自信,像前輩黃淑儀就很疼惜他。

【本報訊】(記者 梁靜儀)黃宗澤最近被影到買了一架新的古董車,就算去油站也不忘親手抹車。名字經常與他扯在一起的胡杏兒,坦言知道緋聞男友買新車。杏兒稱之前都有聽過黃宗澤為了拍《我的野蠻奶奶2007》而買新車,不過她相信對方只是找個藉口買車而已。問到她可有坐過黃宗澤的新車?杏兒謂還未坐過,或者拍劇時會有機會坐。該劇昨日開鏡時,「阿姐」就出動名牌私伙衫及八萬元名貴手錶,而黃宗澤比阿姐更厲害,出動埋私伙座駕。杏兒笑著說:「咁我出乜野私伙呢?其實自己也有出私伙衫,當然不及阿姐的貴。」

黃宗澤近年雖然工作量無間斷,又晉陞為無線小生,同樣地使錢量也相當驚人,之前為配合新劇的形象更電髮及豪擲五萬元置裝,現在又買古董車,問到杏兒又覺得黃宗澤大花筒及是否玩物喪志?杏兒力撐說:「我唔知佢架車幾錢,咁古董車好靚又難買,如果買架跑車玩一陣唔玩就唔好,但我諗佢都未到玩物喪志呢個階段,至於他是否大使,咁一個人去到某些階段,係會轉形象,佢買衫都係尊重場合,而且佢拍劇要做闊少,當然要瀟灑些,我覺得佢個鬈毛頭都OK呀。」記者取笑她情人眼裡出西施,杏兒即時作出否認:「唔係,係朋友。」那她又會否幫黃宗澤理財?杏兒即強調不會了。

說話被扭曲 林峰感無奈

無線新劇《歲月風雲》在港要到下星期一才播映,但已有是非傳出,近日有報道指林峰眼見新劇在內地收視未如理想,即時「卸膊」,指自己在劇中只是配角,並非主角。林峰被問到「卸膊」一事,他坦言看到報道後真的又嬲又無奈,因當時該雜誌的記者不是這樣問,他說:「佢話我擔正,我咪話其實唔係,主線在劉松仁同三哥(苗僑偉)等三兄弟身上,加埋套劇咁多人,個個都係主角。」他不怕其他演員會對他有誤會,因大家都知他的為人,相信劇中的前輩也不會相信他會這樣說話,只是怕未合作過的人會對他有所誤會。

至於劇集被指在內地的收視平平,林峰說:「其實不是外間講的那樣,昨日我看過一個非正式的統計,近幾天的收視,是全國的三甲之內,個劇有六十集,要時間慢慢『煲』。」他坦言劇集在港播映壓力會更大,因為該劇是無線首次與中央台合作,故拍攝時大家都特別小心,不會擅自改對白。

《 歲 月 風 雲 》 MV 都 抄 韓 片 廖 碧 兒 、 林 峯 複 製 的 戀 人

無 綫 下 周 一 首 播 的 60 集 長 劇 《 歲 月 風 雲 》 尚 未 推 出 , 已 被 指 抄 襲 日 劇 《 華 麗 一 族 》 , 想 不 到 連 該 劇 男 主 角 林 峯 主 唱 的 插 曲 MV , 同 樣 大 抄 特 抄 。 前 日 林 峯 和 廖 碧 兒 到 尖 東 為 MV 取 景 , 該 MV 大 玩 時 空 交 錯 淒 美 愛 情 橋 段 , 明 顯 複 製 自 全 智 賢 和 李 政 宰 合 演 的 韓 國 愛 情 片 《 觸 不 到 的 戀 人 》 , 而 廖 碧 兒 撞 車 一 幕 , 更 與 李 政 宰 在 片 中 的 遭 遇 一 樣 。

無 綫 近 年 屢 次 被 踢 爆 劇 集 橋 段 左 抄 右 抄 集 大 成 , 正 如 下 周 一 晚 首 播 的 60 集 重 頭 回 歸 劇 《 歲 月 風 雲 》 , 大 批 網 民 看 過 內 地 搶 閘 播 放 的 普 通 話 版 本 後 , 紛 紛 指 劇 情 抄 襲 日 劇 《 華 麗 一 族 》 , 但 無 綫 抄 得 性 起 , 連 該 劇 片 尾 插 曲 MV 都 不 放 過 , 其 故 事 內 容 與 全 智 賢 和 李 政 宰 主 演 的 韓 國 愛 情 片 《 觸 不 到 的 戀 人 》 如 出 一 轍 。

同 樣 遇 車 禍

《 歲 》 劇 主 題 曲 《 天 這 樣 藍 》 由 李 克 勤 主 唱 , 該 劇 男 角 林 峯 則 主 唱 片 尾 插 曲 《 愛 在 記 憶 中 有 你 》 , 據 悉 MV 講 述 林 峯 和 女 主 角 廖 碧 兒 透 過 時 空 交 錯 邂 逅 , 兩 人 先 後 住 在 同 一 間 屋 , 廖 碧 兒 在 2006 年 入 住 , 翌 年 林 峯 遷 入 , 無 意 中 發 現 對 方 遺 留 屋 內 的 日 記 簿 , 此 後 二 人 透 過 書 信 來 往 , 更 約 定 見 面 , 可 惜 廖 碧 兒 卻 遇 上 車 禍 死 去 , 與 林 峯 緣 慳 一 面 。 這 段 淒 美 愛 情 故 事 , 與 《 觸 》 片 內 容 極 度 相 似 , 只 是 男 女 身 份 對 調 。

前 日 林 峯 到 尖 東 拍 攝 外 景 , 現 場 只 見 工 作 人 員 先 拍 攝 身 穿 冷 衫 襯 長 靴 的 廖 碧 兒 , 偶 然 發 現 貌 似 林 峯 的 男 子 坐 在 餐 廳 內 , 她 情 急 衝 過 馬 路 時 不 慎 弄 跌 MP3 機 , 蹲 身 撿 回 之 際 慘 被 車 撞 死 , 而 《 觸 》 片 中 男 主 角 李 政 宰 為 見 全 智 賢 , 也 不 幸 遇 上 車 禍 。

冇 機 會 親 熱

廖 碧 兒 提 到 MV 內 容 時 說 : 「 我 同 林 峯 喺 MV 入 面 係 冇 見 過 面 , 大 家 靠 書 信 來 往 , 有 日 大 家 約 出 嚟 , 都 未 見 到 面 就 講 我 撞 死 咗 , 係 好 sad 嘅 愛 情 故 事 , 拍 得 好 電 影 。 」 廖 碧 兒 揚 言 為 撐 林 峯 不 怕 被 曬 暈 , 她 笑 說 : 「 今 次 係 林 峯 簽 唱 片 公 司 後 拍 嘅 第 一 個 MV , 我 同 佢 喺 TVB 同 一 個 經 理 人 , 梗 係 支 持 佢 。 」

至 於 林 峯 前 日 則 拍 攝 與 男 友 人 在 餐 廳 嘆 茶 聊 天 、 兩 人 湊 巧 穿 同 款 T 恤 的 鏡 頭 , 林 峯 說 : 「 我 同 廖 碧 兒 喺 MV 冇 相 遇 , 只 係 知 道 有 呢 個 人 存 在 , 所 以 冇 親 熱 戲 。 」

廖 碧 兒 前 日 在 尖 東 拍 攝 MV 外 景 , 劇 情 指 她 為 見 林 峯 , 情 急 下 弄 跌 MP3 機 , 她 蹲 在 馬 路 拾 起 時 , 慘 被 迎 面 一 輛 貨 van 撞 死 。









0 Comments:

Post a Comment

<< Home