Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, July 14, 2007

[Article + Images] 廈 門 飛 魚 最 怕 偷 拍 林 峯 赤 柱 遇 鯊 魚 未 驚 過 -- 15/7/2007

前 日 香 港 氣 溫 高 達 攝 氏 33 度 , 「 廈 門 飛 魚 」 林 峯 偷 得 浮 生 半 日 閒 , 專 程 到 赤 柱 戲 水 降 溫 , 豈 料 他 到 達 後 才 得 悉 赤 柱 正 灘 發 現 幼 鯊 屍 體 , 泳 灘 掛 起 紅 旗 及 封 閉 , 但 膽 生 毛 的 林 峯 竟 照 樣 玩 水 自 娛 , 他 笑 言 只 擔 心 游 泳 時 被 偷 拍 : 「 我 驚 『 人 蹤 』 多 過 驚 鯊 蹤 呀 。 」

近 日 香 港 天 氣 十 分 炎 熱 , 前 日 最 高 氣 溫 錄 得 攝 氏 33 度 , 難 怪 各 個 沙 灘 擠 滿 弄 潮 兒 。 連 日 忙 於 宣 傳 長 劇 《 歲 月 風 雲 》 的 林 峯 , 趁 未 開 拍 新 劇 《 少 年 四 大 名 捕 》 , 也 一 於 忙 裡 抽 空 , 前 日 應 本 報 邀 請 往 赤 柱 戲 水 消 暑 。

林 峯 到 達 泳 灘 後 才 得 悉 當 日 較 早 時 間 , 赤 柱 正 灘 的 防 鯊 網 外 發 現 一 條 幼 鯊 屍 體 , 康 文 署 宣 佈 泳 灘 暫 時 封 閉 , 並 懸 掛 鯊 魚 旗 及 紅 旗 , 故 在 場 泳 客 只 得 小 貓 三 、 四 隻 , 浮 台 空 無 一 人 , 港 聞 記 者 則 聚 集 一 大 堆 。 雖 然 林 峯 對 記 者 多 過 泳 客 感 到 無 奈 , 但 依 然 夠 膽 玩 水 浸 腳 , 他 笑 說 : 「 我 都 係 見 到 咁 多 採 訪 車 先 知 有 鯊 魚 , 幾 沮 喪 o架 ,o黎 到 沙 灘 都 唔 可 以 游 水 。 」


曾 為 校 隊 成 員

林 峯 續 說 : 「 我 落 水 唔 驚 , 都 好 好 彩 從 未 見 過 鯊 魚 , 但 沙 灘 越 來 越 多 鯊 蹤 好 唔 正 常 , 冇 可 能 咁 熱 時 候 有 鯊 魚 , 證 明 鯊 魚 越 o黎 越 冇 o野 食 , 因 為 附 近 地 方 污 染 , 搵 唔 到 野 食 先 會 出 現 ,依 家 環 保 、 氣 候 有 太 多 問 題 , 我 諗 再 過 5 年 , 都 唔 使 拍 古 裝 啦 。 」

其 實 林 峯 很 愛 暢 泳 , 籍 貫 廈 門 的 他 擅 於 水 性 , 更 曾 為 校 際 泳 隊 成 員 , 稱 得 上 是 「 廈 門 飛 魚 」 , 林 峯 說 : 「 廈 門 仔 冇 乜 邊 個 唔 識 游 水 , 但 我 係 香 港 好 少 去 沙 灘 , 因 為 游 慣 泳 池 , 好 少 游 海 水 o架 , 而 且 我 驚 人 蹤 多 過 驚 鯊 蹤 。 」


「 周 街 狗 仔 隊 」

林 峯 越 說 越 無 奈 : 「 我 可 以 同 邊 個 去 呀 ? 跟 同 事 去 , 時 間 又 難 就 , 同 朋 友 去 又 驚 害 左 佢 入 鏡 , 我 鍾 意 曬 太 陽 架 , 但 依 家 周 街 都 係 狗 仔 隊 , 全 港 市 民 都 係 , 避 無 可 避 。 手 提 電 話 有 攝 錄 功 能 , 唔 知 係 好 事 定 壞 事 , 好 似 我 地 係 鬧 市 拍 劇 , 成 班 人 羅 住 個 電 話 隊 埋 黎 , 問 都 唔 問 下 就 係 咁 影 , 唔 會 理 你 感 受 , 有 時 會 變 左 唔 尊 重 人 , 所 以 我 都 係 去 屋 企 既 泳 池 曬 太 陽 游 水 好 過 。 」






0 Comments:

Post a Comment

<< Home