Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Friday, January 05, 2007

[Article] 同你吟一吟 : 林峰 吴卓羲爆通顶 -- 5/1/2007

[壹周刊] 同你吟一吟 : 林峰 吴卓羲爆通顶

报 载 有 四 十 万 人 上 街 倒 数 迎 接 2007 , 人 逼 人 毫 不 过 瘾 , 无 非 贪 一 刹 那 气 氛 。 艺 人 过 节 , 当 然 唔 似 一 般 人 出 街 斗 逼 , 但 来 来 去 去 亦 系 几 味 。

屋 大 就 招 呼 人 返 归 开 P , 够 晒 私 隐 , 无 大 屋 首 选 自 己 友 地 方 。 好 似 洪 天 明 间 Basement , TVB 友 架 步 , 除 夕 夜 逼 爆 , 名 模 Amanda 唔 去 老 兰 改 同 梁 敏 仪 、 康 华 趁 埋 玩 , 但 论 精 力 旺 盛 , 女 子 组 有 汤 盈 盈 、 锺 丽 淇 呢 对 好 姊 妹 , 天 光 八 点 走 ; 男 子 组 就 系 好 兄 弟 林 、 吴 卓 羲 , 第 二 日 十 一 点 先 出 番 。 帮 手 洗 埋 杯 ? 梗 唔 系 , 爆 点 走 呀 !




林 峰( 前 ) 同 吴 卓 羲 呢 对 好 兄 弟 唔 只 志 趣 相 投 , 连 打 扮 亦 十 分 相 似 。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home