Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Friday, May 11, 2007

[* Cool Images + Full Report] 林峰吴卓羲太阳眼镜专卖店开幕派对 + 张可颐林峰《雪花之园展览会》 -- 11/5/2007

News:

吳 卓 羲 : 冇 咁 蠢 同 人 鬧 交

吳 卓 羲 及 林 峯 前 晚 在 中 環 出 席 一 太 陽 眼 鏡 派 對 。 日 前 南 華 在 球 賽 中 戰 勝 晨 曦 後 , 發 生 球 迷 衝 突 , 吳 卓 羲 一 度 牽 涉 其 中 , 幸 獲 BMA 老 闆 娘 、 南 華 班 主 羅 傑 承 太 太 梁 芷 珊 出 面 力 撐 , 指 事 件 跟 他 無 關 。

「 乜 都 關 我 事 」

吳 卓 羲 前 晚 被 問 及 此 事 時 說 : 「 我 當 日 係 有 去 睇 波 , 但 只 係 去 睇 下 半 場 , 當 時 吳 家 樂 都 係 度 , 知 道 有 球 迷 拗 撬 , 不 過 冇 打 交 , 唔 係 好 嚴 重 , 有 警 察 到 場 調 停 。 」 問 吳 卓 羲 有 否 上 前 勸 交 , 他 說 : 「 嘩 ! 當 時 有 咁 多 人 , 我 點 會 咁 蠢 去 同 人 鬧 交 , 我 只 係 去 支 持 本 地 足 球 。 」 問 他 可 覺 得 無 辜 牽 涉 入 內 , 他 說 : 「 好 彩 有 梁 芷 珊 撐 , 個 心 舒 服 d , 唔 知 點 解 乜 野 都 關 我 事 。 」

問 到 吳 卓 羲 與 林 峰 有 否 被 亞 視 挖 角 , 他 說 : 「 我 冇 架 , 同 公 司 仲 有 好 多 年 合 約 , 冇 人 叫 我 架 。 」 而 林 峰 就 說 : 「 冇 呀 , 冇 人 搵 我 , 我 係 TVB 大 , 效 忠 TVB 。 」


============

林峰怕被異性按摩大髀

 
【本報訊】(記者 李思穎)林峰出現時代廣場的護膚品活動,現場吸引大批Fans圍觀,林峰對她們有求必應,逐一幫各人簽名和拍照,期間更收到影迷送的戒指,林峰不明所以,礙於該指環太大,林峰沒有戴上,只放進褲袋裡。

避忌女按摩師

 活動上林峰給張可頤做穴位按摩,原來他也很喜歡按摩,因腰部和脊椎都有些問題,腳跟亦曾經受傷過,所以嘗試用按摩治理,幸而都是小傷而已。林峰通常會找男性的按摩師,不是關乎方便的問題,而是男按摩師的力度較合其心水。(是否女按摩師會比較敏感?)都有試過搵女仔,當然身體總會有敏感部位,我大髀位置最敏感,只要按高一點便會彈起。(哪個地方彈起?)整個人,如果再按高一點都驚會有反應,哈哈!」

 說到有傳亞視以八位數字拉攏佘詩曼跳槽,對此,林峰疑惑地說:「係咪?我唔肯定,當然阿佘值這個數字,但係唔信這件事可以咁快落實。」林峰和無線尚有幾年合約,有說他錯失良機,林峰不以為然,因無線一向給他的待偶都不錯。

林 峰 大 髀 敏 感

此 外 , 林 峰 表 示 十 分 喜 歡 穴 位 按 摩 , 但 通 常 選 擇 男 按 摩 師 , 他 說 : 「 因 為 我 好 怕 俾 女 仔 摸 到 大 髀 , 我 會 好 敏 感 , 會 成 個 人 彈 起 。

張可頤面對閃光燈緊張手緊

【明報專訊】張可頤昨午與林峯到銅鑼灣出席「雪花之園」大型展覽會,一身韓服打扮出場的可頤雖然面部仍有點浮腫,但星味不減,更為林峰示範韓式穴位按摩。久未露面的她面對閃光燈表現緊張,為林峰按摩時竟手震震,事後她坦言初時面對閃光燈感緊張:「我休息了兩年期間沒見閃光燈,初時見到閃光燈也有點驚,不過手震屬正常,因為林峰太靚仔!」

More Images:





































0 Comments:

Post a Comment

<< Home