Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Wednesday, February 14, 2007

[News] 林 峰 茅 台 贈 長 輩 -- 14/2/2007




時 下 明 星 名 人 愛 嚐 香 檳 紅 酒 , 但 年 紀 輕 輕 的 林 峯 卻 與 別 不 同 , 竟 獨 愛 國 產 茅 台 酒 , 品 味 認 真 獨 特 。

前 晚 9 時 多 , 身 披 黑 外 套 的 林 峯 獨 自 駕 駛 平 治 跑 車 , 駛 至 大 坑 一 間 士 多 , 他 甫 內 進 即 四 處 瀏 覽 , 揀 了 五 分 鐘 後 , 便 買 了 一 瓶 飲 料 及 薯 片 , 接 著 即 匆 匆 登 車 直 返 其 舊 山 頂 道 寓 所 , 其 後 士 多 老 闆 向 本 報 記 者 說 : 「 佢 頭 先 買 支 茅 台 , 都 成 520 蚊 一 支  。 」 不 過 , 昨 日 林 峯 卻 在 電 話 解 釋 說 : 「 我 係 買 咗 支 茅 台 , 係 留 番 過 年 送 畀 長 輩 , 唔 係 我 飲  , 我 都 唔 飲 呢 啲 嘅 。 」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home