Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Friday, February 16, 2007

[Images] 林峰给峰的国度的留言 + 胡 杏 兒 連 環 仆 + Yummy Yummy Cute Pics -- 16/2/2007

P/S: Fung... Still think of eating...


胡 杏 兒 連 環 仆

兩 個 打 工 仔 , 一 個 搏 命 , 一 個 玩 手 段 , 你 係 老 細 , buy 邊 個 ? 唔 同 老 細 有 唔 同 選 擇 , TVB 明 顯 接 受 後 者 , 舊 年 頒 獎 禮 , 俾 晒 兩 個 女 主 角 獎 佘 詩 曼 , 暴 肥 暴 瘦 拍 《 肥 田 囍 事 》 胡 杏 兒 , 豬 肉 獎 都 冇 個 。

你 係 呢 個 打 工 仔 , 會 放 pair ? 轉 玩 手 段 ? 定 繼 續 搏 ? 胡 杏 兒 係 後 者 。 近 期 , 雖 然 傳 男 友 黃 宗 澤 俾 發 電 精 陳 法 拉 姣 搶 , 但 拍 緊 套 重 頭 劇 《 歲 月 風 雲 》 , 有 宿 敵 佘 詩 曼 , 佢 就 更 加 投 入 拼 搏 。

上 周 五 ( 2 日 ) , 胡 杏 兒 同 林峯 柯 士 甸 道 西 高 速 公 路 , 拍 一 場 俾 林峯 推 出 車既戲 , 遠 shot 加 近 鏡 , 杏 兒 仆 完 又 碌 再 仆 過 , 雖 然 膝 頭 、 腳 都 戴 晒 保 護 裝 備 , 但 雙 手 就 要 硬 撐 落 地 , 結 果 整 損 手 指 。

咁 搏 , 你 話 專 業 又 得 , 話 好 勝 又 得 , 點 都 好 , 始 終 要 安 全 第 一 !






俾 林峯 推 落 車 , 杏 兒 雖 然 戴 護 膝 , 但 雙 手 硬 食 落 地 , 結 果 損 手 。 不 過 , 工 作 人 員 未 開 聲 , 佢 已 經 搶 住 講 : 「 我 冇 事 , 唔 會 衰 收 尾 ! 」









跌 落 地 之 後 , 後 邊 仲 有 兩 部 車 撞 埋 , 真 係 幾 危 險 。










杏 兒 死 頂 , 笑 笑 口 除 護 膝 , 猛 話 冇 事 。











但 一 行 埋 林峯 度 , 立 即 向 佢 展 示 雙 手 傷 勢 。 林峯 都 佩 服 佢 咁 搏 。




Yummy Yummy Cute Pics


0 Comments:

Post a Comment

<< Home