Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Saturday, April 22, 2006

【06/04/21】無線力谷世界盃

無線力谷世界盃 阿叻福將響頭炮——东方日报

無 今 屆 世 界 盃 雖 然 一 如 去 屆 只 能 播 映 三 場 賽 事 , 但 由 於 世 界 盃 始 終 四 年 一 度 盛 事 , 所 以 無 方 面 仍 高 度 重 視 , 除 了 出 動 四 大 力 捧 小 生 吳 卓 羲 、 鄭 嘉 穎 、 林 峰 及 黃 宗 澤 拍 攝 宣 傳 片 外 , 仲 會 炮 製 一 連 六 集 的 世 界 盃 遊 戲 節 目 在 五 月 播 出 , 首 集 就 找 來 阿 叻 陳 百 祥 夥 拍 李 克 勤 打 響 頭 炮 。

阿 叻 在 電 話 中 承 認 將 會 參 與 此 遊 戲 節 目 , 他 笑 說 : 「 我 會 做 第 一 集 , 我 同 克 勤 做 領 隊 同 埋 其 他 藝 員 一 齊 玩 , 可 能 TVB 覺 得 我 腳 頭 好 , 所 以 叫 我 做 首 集 等 我 做 出 個 format , 好 似 之 前 我 做 《 15/16 》 第 一 集 都 有 成 三 十 幾 點 收 視 。 ( 咁 你 會 唔 會 做 晒 六 集 ? ) 未 知 , 做 得 開 心 公 司 有 需 要 我 咪 做 囉 , 最 緊 要 好 玩 。 ( 會 唔 會 幫 無 講 波 ? ) 應 該 會 , 公 司 要 打 仗 搵 我 都 實 做 。 」

周 麗 淇 有 份 玩


據 知 此 節 目 將 會 在 明 日 錄 影 首 集 , 全 部 遊 戲 均 會 圍 繞 世 界 盃 為 主 , 不 少 花 旦 小 生 都 會 參 與 , 好 似 周 麗 淇 、 林 敏 驄 等 都 會 任 嘉 賓 。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home