Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Wednesday, March 22, 2006

入行八年撻著六個 林峰:最怕女方愛上我 [12/3/2006]

常言:「戲子無情」,出身大富之家的林峰偏偏公子多情。入行八年,先後與六位女藝員傳緋聞,其中五個都因為與他合作拍劇而傳撻著,劇接劇地戀火相傳。林峰直認他感情豐富,每次跟女藝員拍戲總會投入地愛,然後抽身,但他卻一直憂心被女對手錯愛。 林峰出身自大富之家,從事內地房地產生意的林父林華國坐擁六億身家,被喻為「廈門李嘉誠」。身為林家大少的林峰住舊山頂道豪宅、Benz跑車,連無線中人都稱呼他做「少爺」,既靚仔兼有名有利,少爺威威追女仔固然順理成章。

「冇好感演唔到戲」 

陳法拉、陳敏之、胡杏兒、楊怡、葉璇和李彩華六個緋聞女友之中,除陳法拉外,其餘五個都因為與林峰拍劇而傳撻著,他們在鏡頭前談情說愛,回到現實,也許仍然混淆不清,但真愛、錯愛抑或博愛,只有當事人自知。 有關拍戲撻著的問題,林峰說:「冇好感係演唔到戲,我地唔係機械人,會令自己投入,唔係一號表情、二號表情,自己要代入, 果一刻鍾意果個人就真係鍾意,之後唔係果回事,呢樣係演員必備條件,好感一定要有,唔係點演戲?但想追咩?未到。 「其實係睇自己可唔可以冷靜,返到屋企仲鑽牛角尖,係咁諗會影響工作,俾工作誤導左自己,我都好慶幸自己冇(拍戲弄假成真),講笑咁講啦,有時太投入,都會驚對方瀨野(愛上自己),男仔一定係做主導添啦。」

揀女奄尖不能太醒 

每次拍劇都傳界女,林峰揚言以前會激到生蝦咁跳,但現在的反應就得啖笑:「傳緋聞同你見係兩樣野,難免有d觀眾會信,亦阻唔到人地點諗,但我身邊的人、朋友都冇過問,屋企人好相信我,唔好影響大家做朋友最緊要。」 林峰繼續解構他的愛情觀:「私底下我其實唔係咁隨便的人,如果唔係我身邊就唔會有咁多朋友,識我的人都知我揀擇。好矛盾架,我揀女仔唔可以太聰明,又唔可以唔醒,我唔鍾意解釋,下下做乜都要講,頂唔順。 「同一班朋友飲下野、食下飯,係好正常社交活動,每次都有男有女,有好感的異性可以再進一步,但一係自己驚,一係人地驚過你。我只係想好普通咁食下飯,入行之後都未做過。」戲子有情必須尊重 入行八年來,林峰與不少資深演員合作過,但至今令他緊記教誨的就有羅嘉良和古天樂,他說:「撈家(羅嘉良)教我演戲、心態上點處理,佢好錫我,又話畀我聽做人道理,由生活到工作上都肯教。佢同我講過,話做演員好值得尊重,人地成日話戲子無情,我地至係最有感情的動物,演戲時係欺騙緊自己的感情去娛樂觀眾,所以我好尊重職業。 「另一個係古仔(古天樂),佢會教我一d緋聞的處理方法,佢話唔係事實的唔回應,我唔鍾意解釋,你信就信,唔信就點解釋都係冇用。

吳卓羲既敵且友 2006年03月12日【蘋果日報】

吳卓羲(左)與林峰當年合作拍攝古裝劇《大唐雙龍傳》而成老友,彼此友誼牢不可破。劇照
無線近年力捧林峰、黃宗澤、吳卓羲和馬國明四位新紮小生,林峰是四人中入行最早的一個。○○年被委以重任,在重頭劇《尋秦記》中飾演嬴政一角,可惜後勁不繼,近年已被吳卓羲與黃宗澤趕過頭,然而林峰說:「我起步早,佢地幅度大,有多d人成個行業至可以蓬勃,應該開心至係,比較唔一定係壞事,咁先keep到動力,令自己不停進步。」愛古裝懶理甩頭髮 林峰跑得慢,除了被緋聞拖累外,拍古裝劇太多亦有影響。事實上,大多數小生提起拍古裝都怕怕,一來古裝劇難紅人,二來要穿厚服,三來超長對白又難記,還要黐頭套會引致脫髮,但是,林峰演了一套又一套的古裝,仍然甘之如飴。 吳卓羲曾經強調自己是個時裝人,古裝劇應留給林峰,林峰聽罷只笑道:「叫佢算罷啦!一個演員應該古今都做得好,咁至可以全面發揮,戲路會闊好多。」 林峰與吳卓羲私底下很老友,工作上卻為競爭對手,問林峰如何維繫這一段戰爭中的友誼?他便說:「定期同Ron(吳卓羲)傾心事,同佢都算見得好密、傾到心事的圈中朋友。當年我地曾經講過,唔好諗住大家唔會係競爭對手,(競爭)一定會有,我知人地會呢d野黎講,大家亦會聽到呢d說話,但私底下絕對冇事,我地處事、諗野方式幾接近,大家心照,唔會聽其他人講幾句野就有影響,我地會互相迫大家進步,咁係好事。」 今時今日吳卓羲,大鼻傳聞滿天飛,林峰卻為老友撐到底,他說:「佢係好直的人,唔覺佢有乜野問題,同我當初識佢時冇變過。」

有米少爺闖公仔箱  
年齡: 26歲
學歷: 美國加州大學一年級,主修建築,副修音樂
入行經過: 九八年無線藝員訓練班旁聽生,之後簽約成為演員
背景: 父親林華國坐擁六億身家,契媽為利孝和夫人
參與電視劇: 《覆雨翻雲》、《Yummy Yummy》、《天涯俠醫》、《大唐雙龍傳》、《血薦軒轅》、《律政新人王》、《雲海玉弓緣》、《流金歲月》、《再生緣》及《尋秦記》等
曾奪獎項: 04年憑《大唐雙龍傳》獲無線台慶我最喜愛的電視角色獎      
03年於無線台慶奪飛躍進步男藝員獎等

0 Comments:

Post a Comment

<< Home