Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Wednesday, March 22, 2006

吳卓羲力撐 林峰 斯文唔鹹濕 [20/3/2006]

2006年03月20日【星島日報】

(星島日報報道) 林峰 早前被周刊指於上海「包女」兼入房短聚,好友吳卓羲(Ron)昨日出席活動時力撐好友,既擺自己上承認有聘請緋聞女主角的孿生妹妹做助手,更指 林峰 為人不好色,甚至比他更斯文﹗ 吳卓羲昨日出席「創意新衫型聚大埔超級城」花生騷,與陳見飛、王秀琳及陳小韻演繹學生們設計的時裝。由於早前演出時忘記拉褲鏈,昨日穿上火紅色西裝真空上陣的Ron稱現時每逢行騷都會有陰影,他說﹕「出場前都會睇清楚有無拉褲鏈,不過今日不用擔心,因為有人幫我睇住﹗」 對於老友 林峰 於上海「包女」及入房短聚,Ron澄清那女子只是 林峰 在內地的女助手,而他自己亦聘請了對方的孿生妹妹做助手。Ron說﹕「我之返內地拍劇都請了她的孖生妹妹幫手,她們好清楚我地藝人需要甚麼,有陣時助手都會入我房,幫我執拾出外景的東西,所以間房20分鐘都好正常,(請男仔會否好一點﹖)兩個男仔一齊又俾人話斷背架啦﹗」問到有否安慰 林峰 ,Ron說﹕「無呀,費時問佢啦,我都好錫兩個孖女,因為她們話頭醒尾。」 而對於 林峰 已幾次被指內地尋歡,問到會否覺得 林峰 花心或好色﹖Ron說﹕「出街食飯見到靚女都會讚兩句,不過唔會去親近囉,我唔覺得他花心,以我認識的他不是咁人,他比我更斯文,以同年紀的男仔來講,他比我們成熟。」

吳卓羲撐 林峰 唔花弗 2006年03月20日【成報】

吳卓羲(Ron)、王秀琳(Mango)、陳見飛和陳小韻昨日為「創意新衫『型』聚大埔超級城」。對之前不斷的新聞,他覺得是不必要是非,並拖好友 林峰 落水,因對方最近都做了封面人物,被指在上海包女入房短。他為好友澄清說:「果個真係助手黎,佢有個孖生細妹,係上次我去拍《亂世佳人》助手, 林峰 呢個就係家姐,每次 林峰 上去都係搵呢個,佢地好知我地要乜野,每朝早入房就係執好晒我地需要野去開工,要20分鐘唔出奇!」 阿Ron表示因知道情況,無謂再問 林峰 有關此事,亦相信對方不會為此事激氣,並再次讚這兩姊妹說:「我地兩個都好錫佢兩姊妹,佢地話頭醒尾。(會唔會為左避忌搵男仔做助手?)又話斷背山架啦,不過我寧願少d緋聞,傳斷背山好過!」問他可覺得 林峰 花弗?他說:「佢唔花弗,咁望下女仔都會!(佢好唔好色?)佢應該唔會表露畀我睇,識佢都唔係呢種人,佢比我斯文好多。」

吳卓羲撐 林峰 冇滾 2006年03月20日【東方日報】

吳卓羲(Ron)、王秀琳等昨日出席活動,示範一系列由大學生設計的環保服飾。其好兄弟 林峰 被人拍到攬女照,阿Ron就力撐說:「個女仔係佢助手,呢個女仔仲有孖妹,果時南京拍《亂世佳人》, 林峰 搵家姐,我就搵妹妹做助手,我地好錫兩姐妹,因為好醒目,話頭醒尾。(但 林峰 被人寫到好似『大滾友』咁?)識左佢咁耐,又唔覺佢花弗,見到女仔梗會望,但唔會親近,佢比我斯文穩重,同齡黎講佢最成熟。」

吳卓羲證老友 林峰 清白 2006年03月20日【文匯報】

【本報訊】吳卓羲就老友 林峰 再度被指返內地拍戲時帶女子入房,他也認識該位女事主,純粹是 林峰 的助手,對方還有位孖生妹妹,吳卓羲上次到內地拍攝《亂世佳人》時也是找這位孖生妹妹做助手,他大讚這對姐妹很幫到手:「佢地知道我們所需,其實,助手朝早入房幫手執東西出外景,逗留20分鐘完全不出奇,他們梗係幫老細執房,唔通要我地自己執咩?(以後會否找男助手,免除不必要是非?)男仔又會話『斷背山』,不過我寧願傳『斷背』也不要緋聞。( 林峰 有為該報道搵你訴苦嗎?)無呀,我都識佢助手,都費事問。」

吳卓羲力撐兄弟冇包女 2006年03月20日【太陽報】

吳卓羲(Ron)昨日與陳見飛、陳小韻及王秀琳出席《創意新衫》活動,並即場行Catwalk,示範創意新裝。自經歷冇拉褲鏈後,阿Ron笑言留下陰影,並自爆將褲鏈拉到勁實! 另外,對於好兄弟 林峰 被指在內地攬女,阿Ron即力撐:「個女仔係佢助手,其實佢地係一對孖女,上次我南京拍《亂世佳人》,我都有請細孖做我助手,今次阿峰個助手係大孖黎。(會唔會轉用男助手?)呢對孖女好醒目,話頭醒尾,搵男助手又話我地『斷背山』,寧願畀人話『斷背山』都唔想有咁多緋聞!」

吳卓羲替 林峰 說好話 2006年03月20日【大公報】

吳卓羲、王秀琳、陳小韻與陳見飛昨日出席「創意新衫『型』聚大埔超級城」活動。吳卓羲表演唱歌之餘,又與三位美女齊齊展示以鮮艷色調和環保為主題的春裝。吳卓羲穿上用絨紙製成的鮮紅外衣時,被取笑是否記得拉褲鏈,他坦言有心理陰影,臨出門都會檢查清楚。 問他穿紅衣是否催旺自己避是非。他說:「之前那些真是不必要的是非,其實不單是我, 林峰 也做了封面,那個內地女子確是助手,這個是家姐,她還有一個孖生妹妹,是我上次返內地拍《亂世佳人》的助手, 林峰 每次到內地都是用她的。」 吳卓羲盛讚這兩姊妹完全知道他們開工需要什麼,所以開工前都會入房幫他們準備好需要的東西帶往現場,在房內留二十分鐘絕不出奇。對情況如斯清楚,是否 林峰 就此事向他吐苦水?他說:「我無謂問他,他不會為這些事激氣,我們都很愛錫這兩姊妹,她們都是很聰明的人。( 林峰 是花弗的人嗎?)我覺得不是,見女孩子望望也不出奇。(那他好色嗎?)他應該不會表露給我看,但我認識的他不是這種人,他比我斯文,大家年紀相近,他是比我成熟穩重。」

吳卓羲﹕傳斷背好過緋聞 2006年03月20日【明報】

【明報專訊】吳卓羲昨日與王秀琳、陳見飛、陳小韻等出席「創意新衫『型』聚大埔超級城」活動,席間眾藝人穿上以環保作主題的時尚服裝行 catwalk。 日前出席活動忘記拉褲鏈的阿 Ron直言自此之後有陰影,今日臨出門前也小心檢查褲鏈及鞋帶。對於好友 林峰 被指與內地女助手有染,阿 Ron強調自己返內地拍劇也有找該名女助手的妹妹幫手﹕「她知道我想要什麼,也會入我房執東西。(會否找男助手﹖)又話我斷背山,不過我寧願傳斷背,少點緋聞好過。」

吳卓羲寧願斷背山 2006年03月20日【蘋果日報】

吳卓羲及王秀琳等昨日穿上由大學生設計的環保服裝行catwalk,以王秀琳的錫紙露臍裝最為搶鏡。早前吳卓羲出席活動時忘記拉褲鏈,故他今次做模特兒特別檢查清楚。 談到最近他有不少是非,其老友 林峰 又被指在內地拍劇包女,阿Ron謂:「係囉!其實果個係 林峰 助手,呢個助手仲有個孖生妹妹,我大陸拍劇時候都叫過個妹妹幫我手。請女助手又會傳緋聞,請個男又話你斷背山,真係冇辦法,不過我寧願傳斷背山都好過傳緋聞。」

1 Comments:

At 3:13 PM, Anonymous Anonymous said...

so long but lazy 2 read....

 

Post a Comment

<< Home