Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, January 28, 2008

[News + Images] Fung Forgot To Bring Passport, Kevin Alone Attended ASTRO Promotion -- 28/1/2008

林 峯 失 魂 送 機 尾 湯 盈 盈 闖 大 馬   安 仔 頂 巴 護 駕

林 峯 昨 日 與 無 一 班 小 生 花 旦 出 發 到 大 馬 出 席 頒 獎 禮 , 豈 料 到 機 場 後 才 發 現 忘 記 帶 護 照 , 幾 經 辛 苦 聯 絡 到 家 中 女 傭 拿 護 照 趕 到 機 場 , 竟 又 發 現 拿 錯 過 期 護 照 , 氣 得 林 峯 大 發 牢 騷 。 而 早 前 遭 人 掌 摑 的 湯 盈 盈 , 獲 郭 晉 安 和 黃 宗 澤 ( Bosco ) 自 動 請 纓 護 花 , 安 仔 甚 至 揚 言 幫 盈 盈 「 頂 巴 」 。

林 峯 、 湯 盈 盈 、 郭 羨 妮 、 黎 姿 、 黃 宗 澤 、 佘 詩 曼 和 郭 晉 安 等 , 昨 早 7 時 許 程 往 馬 來 西 亞 出 席 晚 上 舉 行 的 「 Astro 華 麗 台 電 視 劇 大 獎 2007 」 頒 獎 禮 , 湯 盈 盈 到 場 雖 未 見 有 特 別 保 安 措 施 , 但 獲 眾 藝 人 問 好 。

黃 宗 澤 與 郭 晉 安 齊 謂 當 護 花 使 者 , 盈 盈 感 激 地 說 : 「 好 開 心 , 佢 咁 照 顧 我 , Bosco 話 會 做 肌 肉 男 保 護 我 , 今 次 件 事 收 到 好 多 朋 友 電 話 關 心 , 譚 校 長 ( 譚 詠 麟 ) 都 同 我 講 演 藝 人 協 會 都 會 幫 手 睇 我 有 乜 需 要 。 」 她 稱 周 刊 將 她 對 朋 友 的 goodbye kiss 寫 成 濕 吻 太 誇 張 , 但 她 不 會 因 一 些 報 道 而 改 變 對 朋 友 的 態 度 。


歐 倩 怡 預 產 期 4 月

黃 宗 澤 覺 得 大 馬 fans 熱 情 但 不 會 有 危 險 , 不 過 當 有 需 要 時 仍 會 挺 身 而 出 , 擔 當 護 花 使 者 , 他 說 : 「 我 會 安 全 同 正 義 情 況 下 保 護 班 女 仔 , 我 咁 大 份 壓 都 壓 死 人 啦 ! 」 郭 晉 安 更 大 拍 心 口 說 : 「 唔 使 驚 , 有 我 到 , 我 會 叫 個 人 打 我 , 幫 佢 頂 巴 , 咁 都 算 保 護 啦 ! 」

郭 晉 安 的 太 太 歐 倩 怡 預 產 期 在 4 月 , 他 說 : 「 已 經 知 道 係 仔 , 仲 有 3 個 月 BB 就 出 世 , 家 我 一 返 到 屋 企 , 就 對 住 老 婆 個 肚 同 BB 講 , 我 已 經 買 齊 孕 婦 生 產 用 品 , 仲 執 定 個 袋 , 生 時 住 個 袋 就 可 以 行 。 」

烏 龍 帶 過 期 護 照

至 於 林 峯 到 達 機 場 後 , 才 發 現 忘 記 帶 護 照 , 急 忙 致 電 家 中 女 傭 , 但 撥 了 多 次 電 話 也 沒 人 接 聽 。 林 峯 幾 經 辛 苦 終 於 聯 絡 上 女 傭 , 並 叫 她 飛 車 趕 入 機 場 , 航 班 飛 行 時 間 為 早 上 8 時 55 分 , 女 傭 終 在 停 止 辦 理 登 機 手 續 前 的 一 分 鐘 及 時 趕 到 , 令 急 如 鍋 上 螞 蟻 的 林 峯 鬆 一 口 氣 , 但 卻 發 現 拿 來 的 是 過 期 護 照 , 氣 得 林 峯 說 : 「 打 十 幾 次 又 唔 聽 電 話 , 放 係 櫃 桶 底 都 搵 到 , 反 而 新 本 又 搵 唔 到 ,而 家 要 改 遲 一 班 機 走 返 屋 企 再 攞 , 唔 係 點 呀 ? 」

林 峯 最 終 要 改 乘 12 點 40 分 的 航 機 離 境 , 原 定 下 午 與 鄭 嘉 穎 一 齊 出 席 的 簽 名 會 或 受 影 響 , 林 峯 說 : 「 我 都 唔 知 點 , 等 公 司 安 排 , 今 次 真 係 燒 鬚 。 」




0 Comments:

Post a Comment

<< Home