Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Tuesday, January 08, 2008

[Cool Images] Heart Of Greed II To Be Filmed Soon (* Cute Images Here, Check Out) -- 8/1/2008

林峯最近推出個人唱片,馬不停蹄四出造勢,病左既佢就算係咁咳都要死頂。噚日佢去馬鞍山一個商場宣傳,近200歌迷排隊等簽名,林峯仲多次落台握手致 謝。點知唱唱下歌,混亂間有人整甩條電線,搞到支咪冇聲,林峯好搞笑話:「證明我係唱現場啦!」黎緊《溏心風暴》開拍續集,林峯話:「今次我個角色同之前完全唔同,而且會同好多人做對手戲,兜到亂曬!」




林峯出席簽唱會。



林峯與歌迷玩遊戲。



林峯童心未泯玩話筒。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home