Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Tuesday, January 08, 2008

[Articles + Images] 林峰踢走華仔 爭「勁歌男歌星」 + 克勤眼紅林峰靚仔 -- 8/1/2008

無《2007年度十大勁歌金曲頒獎典禮》昨日公布最受歡迎男、女歌星五強走勢,「無親生仔」林峰竟然榜上有名,聯同張敬軒與李克勤及陳奕迅及古巨基力爭「最受歡迎男歌星」寶座,令人詫異。而「最受歡迎女歌星」獎項亦不見好得多,被網民嘲為「鄧走音」的鄧麗欣(Stephy)及年資較淺的謝安琪同時躋身入五強位置,挑戰容祖兒、楊千嬅及何韻詩三人,戰可謂立立亂﹗

劉德華與陳慧琳(Kelly)今年擺明缺席《勁歌》總選,雙雙無緣到「最受歡迎男、女歌星」及「亞太區最受歡迎香港男女歌星」獎項,想不到兩人五強不入,還造就出其他人「意外」上位。林峯是上年年尾才正式出碟,竟然可以踢走劉德華爭獎,而鄧麗欣唱功向來一般,今次可以越級挑戰容祖兒等人,相對Twins卻榜上無名,不知無是否想借此增加話題性,大增宣傳之效!?


克勤眼紅林峰靚仔

還 有 一 個 月 便 要 開 騷 的 李 克 勤 , 至 今 尚 未 找 到 要 在 演 唱 會 上 表 演 的 六 呎 二 吋 高 妹 , 令 他 相 當 煩 惱 !

克 勤 表 示 , 如 今 只 好 出 重 酬 「 尋 人 」 , 他 更 聲 明 「 高 妹 」 不 用 性 感 演 出 , 只 需 樣 貌 端 好 即 可 。 問 克 勤 「 高 妹 」 可 有 機 會 親 吻 他 ? 克 勤 說 : 「 咁 就 無 辦 法 , 對 方 亦 唔 使 擔 心 , 係 唔 使 咀 ! ( 不 找 名 模 ? ) 搵 過 , 原 來 香 港 模 特 兒 是 不 可 高 過 六 呎 一 吋 , 否 則 無 生 意 ! 目 前 我 只 搵 到 一 個 183cm ( 約 五 呎 十 一 吋 ) 女 仔 ! ( 何 不 在 內 地 搵 ? ) 申 請 工 作 證 太 麻 煩 , 都 係 想 在 香 港 搵 較 方 便 。 」

另 外 , 對 於 角 逐 《 勁 歌 》 中 的 「 亞 太 男 歌 星 」 一 獎 , 克 勤 自 言 是 隨 遇 而 安 的 歌 手 , 有 獎 開 心 , 無 獎 便 返 家 湊 仔 ! 克 勤 又 笑 謂 對 手 之 一 的 林峰 的 確 很 受 年 輕 人 歡 迎 , 他 說 : 「 有 一 次 頒 獎 禮 離 場 , 發 覺 班 年 輕 人 個 個 人 都 唔 嗌 靚 仔 , 獨 嗌 林峰 靚 仔 , 真 係 唔 明 點 解 ? 」




0 Comments:

Post a Comment

<< Home