Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Friday, August 10, 2007

[Articles + Images] 萬人迷林峰 + 馬國明冇得埋堆 -- 10/8/2007

網誌分類:MC show2007/07/03 00:25:48

在溏心风暴大結局當日, 有幸跟這位萬人迷合作, 感覺真的很特別.

當日他出現之處, 所有女士都投下很 "冧"的眼神, 彷彿全都中了丘比特之箭. 而男士呢? 雖然大家都是雄性, 但是林峰所到之處, 像萬獸之王到訪, 得到眾人尊敬及欣賞. 這個奇景如不是身處其中, 真的不能完全感受.

其實我覺得林峰特別的原因, 並不是他是名帥哥及名星, 而是跟他閒談時他所流露出的待人態度及對工作熱誠令我留下深刻印象.

因我需要在舞台上訪問他, 所以經理人安排我們相討一些事項. 完成過後當然閒談一番, 我關心他的工作情況, 我發覺他為人真誠, 跟我討論他如何為劇本做準備. 說真心話, 我不是Fans, 他沒有必要在我面前裝蒜, 我感受到他的努力及真性情.

原來他成功是有原因的.





馬國明冇得埋堆

自 從 歐 陽 震 華 、 陶 大 宇 、 羅 嘉 良 等 老 一 輩 小 生 走 人 走 人 , 上 神上 神 , 無 近 年 採 取 人 海 戰 術 , 力 捧 一 批 年 輕 小 生 接 棒 , 套 套 劇 都 幾 個 小 生 孖 住 上 。 新 劇 《 少 年 四 大 名 捕 》 更 厲 害 , 吳 卓 羲 、 林峯 、 陳 鍵 鋒 同 埋 馬 國 明 , 同 場 較 量 埋 身 肉 搏 , 輸 贏 都 睇 呢 鋪 。

四 個 小 生 之 中 , 關 係 都 幾 微 妙 , 吳 卓 羲 同 林 峯 早 年 因 拍 《 大 唐 雙 龍 傳 》 成 為 老 友 , 頻 頻 孖 住 一 齊 夜 蒲 。 而 陳 鍵 鋒 又 同 吳 卓 羲 拍 一 連 兩 輯 《 學 警 》 系 列 , 非 常 熟 絡 之 餘 , 仲 傳 過 陳 同 官 恩 娜 爭 吳 卓 羲 ! 唯 獨 馬 國 明 一 人 , 除 幾 年 前 《 衝 上 雲 霄 》 之 外 , 一 直 單 打 獨 鬥 , 冇 同 呢 班 同 輩 小 生 合 作 。 況 且 佢 同 曾 華 倩 姊 弟 戀 , 明 顯 同 吳 、 林 兩 人 口 味 唔 同 喇 。

上 星 期 《 少 》 劇 拜 神 儀 式 上 , 吳 、 林 、 陳 三 人 就 一 直 圍 埋 一 堆 傾 到 雞 啄 唔 斷 , 馬 國 明 就 孤 伶 伶 企 埋 一 邊 冇 得 搭 嘴 。 正 所 謂 臭 味 相 投 千 杯 少 , 話 不 投 機 , 就 半 句 都 嫌 多 , 冇 得 話 對 錯 。 但 後 尾 佢 食 燒 肉 , 都 唔 預 馬 國 明 一 份 , 咁 就 似 乎 過 分 , 話 晒 都 係 同 事 嘛 。 男 人 , 唔 好 咁 冇 丰 度 !






0 Comments:

Post a Comment

<< Home