Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Wednesday, February 07, 2007

[News + Images + Function] 與宣萱冇隔夜仇 林峰早到等人好過遲 + TVB慳水賀年卡藝員變肥豬 + Fung's Function In Beijing -- 7/2/2007

與宣萱冇隔夜仇 林峰早到等人好過遲




宣萱與林峰大方合照兼有講有笑,不想多談「遲到事件」!


日前有報道指林峰遲到激嬲宣萱,昨日宣萱與馬德鐘在比華利山別墅為《歲月風雲》拍攝婚禮場面,與劇中演員林峰[首度]碰頭,二人有講有笑,絕無尷尬,更應要求大方合照。提到林峰遲到一事,宣萱坦言不想多提是非,而林峰則說:「為左唔再有呢D新聞,自己情願辛苦少少,早D到等人,矯枉過正,我成個月都未遲過一次到。(見面有冇尷尬?)我地不嬲都冇野!」

此外,今次已是宣萱與馬德鐘拍劇以來第三度結婚,宣萱說:「我婚紗到冇感覺,一聽到就頭痛,將來結婚都唔會大搞!我鍾意清簡,請親戚、朋友食就算!」仍是單身的她,坦言沒有時間結識另一半,一切會順其自然。而馬德鐘則表示與太太結婚時,沒有影結婚相。


TVB慳水賀年卡藝員變肥豬 - 大公报



圖:TVB賀年卡,個個變身卡通豬



農曆新年即將到來,無線昨日發放今年的藝員賀年卡,但見十八位合約藝員的大頭,被Key在肥嘟嘟的卡通豬身上,各位頭上並戴著金元寶及豬帽子,並寫著「豬年唱旺、豬籠入水」等字眼,可謂十分應景,不過這些大頭照,原來是剪自月曆的舊照片,所以胡杏兒、廖碧兒、鄭嘉穎及佘詩曼均笑容欠奉,而黃宗澤及吳卓羲則「眼厲厲」,令人覺得不夠新春喜氣洋洋的氣氛,亦覺得此卡的製作十分慳水慳力,其中最好笑容的是郭羨妮、鍾嘉欣及陳豪。

安仔:幾得意

郭晉安昨日見到賀年卡,即讚道:「幾得意呀!不過啲相就係之前的月曆相,(是否好慳皮?)有金有銀幾好意頭呀!唱旺有個旺字,啱我囉!最重要係唱旺,我好滿意,呢個係一個心意,一個祝福,(是否沒時間拍新照?)公司安排的,製作上的事我們理不到,(但有些藝員欠笑容不夠新年氣氛喎?)我同陳豪有笑容呀!可能有人性格較型格,如果個個笑就分唔出係邊個!而且又加咗好多卡通,戴豬仔帽設計好有心思,我就覺得好有色彩好得意。」對於阿佘被畫到似肥師奶,安仔笑道:「畫之嘛!肥嘟嘟幾得意,如果佢變成咁就好值錢,(郭羨妮都有水桶腰?)幾正呀!最緊要係豬年暢旺
、豬籠入水!」

Fung's Function In Beijing:



0 Comments:

Post a Comment

<< Home