Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Sunday, January 14, 2007

[News] 林峰甩底; 馬國明Rap唔掂 -- 14/1/2007

14/01/2007; 文: 專案組

無綫近年喜歡捧旗下藝人做歌星,連今晚首播的韓劇《大話妹》主題曲亦由黃宗澤主唱。據知,林峯及馬國明早已獲邀請試音,最後由黃宗澤「執三攤」頂上!

無綫為力捧歌精舞勁的林峯,原屬意由他主唱人氣韓劇《大話妹》廣東版的主題曲,但據知林峯因病臨時甩底,馬國明即被急召頂上。可惜該曲以Rap歌為主調,他試音兩小時後,最後因太難唱而放棄。正所謂「肥水不流別人田」,無綫繼續安排「自己友」黃宗澤試唱,幸而他早前曾與汪明荃合唱帶Rap味的《我的野蠻奶奶》主題曲,最終不負所託,唱出效果。

「執三攤」唱主題曲的黃宗澤表示不介意:「好普通!公司好多時都會叫大家去試音,有邊個唔識唱歌!可能呢首歌我比較適合。」他承認歌曲頗有難度:「首歌有少少Rap,字都幾『翹』口,咬字真係要咬得好清。」他坦言希望將來有自己的唱片,故有時間便會正式跟老師學唱歌。

馬國明自愧不如

而馬國明亦坦言曾往試音,但Rap歌不適合他:「黃宗澤一定會比我Handle得更好,坦白講,我真係麻麻鍾意Rap歌,平時亦好少聽。當日只係臨時叫我去試音,即時睇譜即時唱,前後都冇兩個鐘,唔唱亦冇所謂,但都希望將來會有自己歌,登台搵外快都方便嘛!」

黃宗澤執三攤唱韓劇主題曲 (東方) -- 14/01/2007

無 購 入 的 韓 劇 《 大 話 妹 》 , 將 於 今 晚 播 出 , 劇 中 主 題 曲 由 無 新 紮 小 生 黃 宗 澤 ( Bosco ) 主 唱 。 據 知 此 曲 原 本 由 林 峯 演 繹 , 但 他 因 病 缺 席 錄 音 , 馬 國 明 即 獲 邀 補 上 試 音 , 惜 試 音 失 敗 , 最 終 由 Bosco 頂 上 。

Bosco 被 問 到 會 否 介 意 「 執 三 攤 」 ? 他 說 : 「 唔 介 意 , 好 普 通 , 首 歌 都 幾 難 唱 , 歌 詞 要 rap , 好 撓 口 , 咬 字 要 好 清 楚 。 我 諗 唔 同 人 唱 有 唔 同 風 格 喇 ! 我 都 好 想 有 機 會 出 碟 , 等 我 拍 完 手 頭 上 劇 , 我 會 認 真 搵 老 師 學 唱 歌 。 」

冇 興 趣 唱 rap

而 馬 國 明 對 痛 失 主 唱 主 題 曲 一 事 , 他 坦 言 : 「 公 司 係 有 安 排 我 去 試 音 , 日 我 原 本 要 開 廠 , 但 臨 時 取 消 , 先 去 到 試 音 。 首 歌 要 rap , 有 難 度 , 我 好 少 聽 rap 歌 , 亦 都 冇 興 趣 , 但 我 聽 過 Bosco 同 阿 姐 汪 明 荃 之 前 唱 過 《 我 的 野 蠻 奶 奶 》 首 rap 歌 , 我 諗 Bosco 會 唱 得 好 好 。 我 都 好 想 有 屬 於 自 己 歌 , 等 我 去 登 台 搵 錢 。 」

文 : 專 案 組

0 Comments:

Post a Comment

<< Home