Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Wednesday, March 05, 2008

【0302新聞】林峰拍劇受壓

鍾嘉欣天生怕血見死不救
林及鍾嘉欣日前為無新劇《溏心風暴之家好月圓》拍攝拯救戲,劇情講述嘉欣目擊交通意外,奮不顧身拯救傷者,搞到血漬斑斑!不過現實中,嘉欣表示最怕見血,即使遇見交通意外,亦未必會上前幫手:「現實遇見交通意外都未試過幫手救人,最多都係報警!一來我唔識急救,二來我好驚見血,一見到血會暈!我曾經志願係做護士,不過因為驚見血,同埋接受唔到生離死別,所以打消呢個念頭。
林峰拍劇受壓
林明顯消瘦,他解釋:「我個角色係冇缺點百分百好人,原來冇缺點好人係好難演,加上上一套《溏》劇口碑好好,唔多唔少有壓力,可能因為咁瘦。」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home