Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, April 09, 2007

[News+ Images] 被爆與伊健鬧市拖手行街 蒙嘉慧:我只是過正常生活 -- 9/4/2007



【本報訊】(記者 李煥成)近日有讀者報料報館,指見到蒙嘉慧和鄭伊健於尖沙咀拖手行街。昨日蒙嘉慧出席《溏心風暴》宣傳活動時表示,這屬平常事,只是朋友之間食飯。她接著說:「我從來無避過,香港有幾大呀!我只係過正常既生活,只係唔想騷擾到其他人,唔去人多既地方。」讀者又指他們當日是穿情侶裝,對此,蒙嘉慧反應甚大地說:「我一定唔會咁著,有時搵衫既顏色唔係黑就白。」

 活動中蒙嘉慧與一眾藝人即席煮出以鮑魚為主菜的菜式,她指自己是個不浪費的人,之前在南非買了些鮑魚回港,但由於不懂得如何烹調,所以一直都未有親自下廚。記者問蒙嘉慧平時會煮什麼給朋友食?她答得口爽道:「公仔麵囉!(不是伊麵嗎?)咁即係叫佢食自己!」


同場的林峰目前跟胡杏兒於北京拍劇,近日有報道指杏兒因失寵和感情問題,鬱出暴食症。對此報道,林峰即直呼:「黐線!我同佢一齊開工都唔見得佢有唔開心,佢平時有約埋我瓊食飯,都無乜異樣。」而緋聞男友黃宗澤則笑說:「開心都可以食多搵,我唔擔心!佢都唔會介懷。」

0 Comments:

Post a Comment

<< Home