Raymond Lam's Illustration

The Illustration -- Raymond Lam Fung 林峰

Raymond Lam's Illustration

Michael's Blog -- Raymond Lam's Illustration

其实我们一直在痛苦和磨难中艰挺过来的, 光明从未追随过我们, 但我们仍然期待在人生的下一个转弯处可以找到活路! 否则, 无非就是一起走向死亡!

Monday, July 17, 2006

[07/14新闻]专访: 林峰光明正大未驚過 [17/7/2006]

烏龍爆錯房 林峰光明正大未驚過——太阳报

向來是狗仔隊目標的林峰,雖然近半年長駐上海拍劇,但仍躲不過狗仔隊的貼身跟蹤。上月他於當地拍劇時更遇上烏龍狗仔隊,遭人「爆房」拍照。不過卻爆錯了劇組人員的房間,令他啼笑皆非。

林峰足足在上海逗留了超過半年,在當地拍攝兩套新劇的他,更笑言已變了上海仔一名:「初頭上去唔係太習慣,但拍拍就慣晒咯,依家我上海話都見得人!」

貼身跟蹤

起初往上海拍劇,除了不習慣當地的生活節奏外,更不慣引來大批狗仔隊貼身跟蹤,林峰說:「其實好多時開工,我都知有狗仔隊在現場,但都唔理得咁多,咪由得佢跟囉!不過最搞笑就係我同陳怡蓉拍《愛情新呼吸》時,本來我同工作人員住在劇組安排宿舍,因為套劇有幾日市中心拍攝,我就貪方便去個親戚的市中心間屋度住。點知狗仔隊以為我仲同劇組一齊住,有日成隊人出去開工時,竟然有人趁清潔房間時,衝入去我住開間房度影幾張相。但當時間房已經轉畀另外一個工作人員住,我知道呢件事後都得啖笑。其實狗仔隊要跟咪跟囉!影影去咪又係影到我開工同食飯,所以都唔理得咁多。」

已經有兩年多沒有放過假的林峰,現在最希望的是有個悠長假期:「其實依家工作已經排到去明年四月,如果真係有假放話,起碼都係明年中事。」

生活脫節

林峰表示這兩年多來密密拍劇,當中雖然飾演過不同類型的角色,除了早前《女人唔易做》的文員,即將開拍的新劇飾演律師,他渴望放個長假,無非是想把角色演得更好,他說:「因為一劇接一劇的關係,尤其係我上上海成半年咁滯,成日都覺得自己好似同外面脫節咁,就連返到香港架車出街都唔認得晒路,仲覺得自己好似慢幾拍咁。所以能夠有個假期出去充電,吸收其他新事物,可能會令我有唔同的感受同新體會。就算接套新劇可能又演番《女人唔易做》面同類型角色,我都可以有唔同的睇法同演繹方式。其實有新衝擊先會有新鮮感,有進步嘛!」

後記 希望再出唱片

早前特地往加拿大登台的林峰,於當地獻唱時大受歡迎,即令他歌癮大起,林峰說:「其實之前都唱過劇集主題曲,對唱歌都有一定掌握,所以都好希望再有機會出唱片,但就要視乎公司安排。不過自己一直都有繼續練歌,因為有時登台同影迷聚會,我都會上台唱歌!」

連續兩年多沒有放假的林峰,希望有個悠長假期可以充充電。

在上海拍劇的林峰,起初對於當地的生活節奏有點不習慣。

林峰表示拍劇期間,整天被狗仔隊跟蹤。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home